فضاسازی ۲۵ نقطه اصفهان به‌مناسبت ولادت امام حسن (ع)

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از فضاسازی شهری ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: این فضاسازی با نصب ۷۵ المان پرچم در ۲۵ نقطه شهر انجام شد.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فضاسازی شهری ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) با نصب ۷۵ المان پرچم در ۲۵ نقطه شهر انجام شده است.

وی با اشاره به نقاط بیست‌وپنج‌گانه فضاسازی ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: این فضاسازی در میدان انقلاب در منطقه یک، میدان خواجو، چهارراه شکرشکن، میدان امام حسین (ع) و بلوار هشت‌بهشت در منطقه سه، پل بزرگمهر و میدان احمدآباد در منطقه چهار و میدان آزادی و ارتش در منطقه پنج انجام شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: محوطه روبه‌روی گلستان شهدا و میدان آزادی در منطقه شش، پل ۲۵ آبان و پل چمران در منطقه هفت، میدان شهدا و مجتمع پنج طبقه اصفهان در منطقه هشت، چهارراه جهاد در منطقه ۹ و چهارراه‌های پروین، عسگریه و میدان‌های احمدآباد و قدس در منطقه ۱۰ از دیگر نقاط فضاسازی ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) است.

وی تصریح کرد: میدان شاهد در منطقه ۱۱، میدان شهید علیخانی در منطقه ۱۲، پل مفتح در منطقه ۱۳، میدان لاله در منطقه ۱۴ و میدان امام خمینی (ره) خوراسگان در منطقه ۱۵ نیز به‌صورت ویژه برای ولادت امام حسن مجتبی (ع) فضاسازی شده است.

کد خبر 568557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.