بودجه مشارکتی شهر برنو در خدمت زنبورها

شهر برنوی چک به منظور افزایش آگاهی جامعه در مورد نقش زنبورهای عسل بر افزایش کیفیت زندگی شهروندان، کندوهای عسل را در مناطق شهری نصب خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر برنوی چک به طور رسمی پروژه Včely do Brna (پرواز زنبورها به سمت برنو) را راه‌اندازی کرد. این پروژه با بودجه مشارکتی شهرداری با هدف آموزش شهروندان در مورد اهمیت زنبورها انجام می‌شود.

به عنوان بخشی از این پروژه، شهر برنو شروع به نصب کندوهای عسل در مناطق شهری برای نگهداری زنبورها و یادآوری اهمیت آن‌ها به شهروندان خواهد کرد. علاوه بر این، با تأمین مالی پروژه و خرید لباس‌های محافظ و سایر تجهیزات مورد نیاز، شهرداری به حمایت از زنبورداران کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است که کندوهای شهری می‌توانند به صورت آزمایشی در اختیار افرادی قرار بگیرد که قصد دارند زنبورداری را شروع کنند.

بودجه مشارکتی شهر برنو در خدمت زنبورها

شهرداری برنو در رابطه با اهمیت زنبور، سمینارهای حرفه‌ای و رویدادهایی را برای کودکان سازماندهی می‌کند و مطالب تبلیغاتی را برای تمام شهروندان منتشر می‌کند. معاون دوم شهردار توماش کولاچینی در این رابطه گفت: "خوشحالم که پروژه‌های آموزشی و زیست‌محیطی مفید مانند این مورد نیز از طریق بودجه مشارکتی اجرا می‌شود. بر اساس این پروژه، چندین مطالعه انجام خواهد شد، تقریباً چهل خانه برای زنبورها و مواد لازم برای زنبورداران خریداری می‌شود و سمینارها، رویدادها و پنل‌ها ارائه می‌شود."

پروژه Bees to Brno به مردم آموزش می‌دهد که چگونه گرده‌افشان‌ها محیط ما را بهبود می‌بخشند. در واقع این طرح به شهروندان یادآوری می‌کند که با گرده‌افشانی گیاهان، زنبورها از رشد آن‌ها حمایت می‌کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا به عنوان غذا یا پناهگاه به موجودات مختلف خدمت کنند.

بودجه مشارکتی شهر برنو در خدمت زنبورها

کد خبر 568536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.