هشدار جاری شدن روان‌آب‌های محلی و اختلال تردد در جاده‌های شمال و شرق استان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان ناپایداری‌های جوی از امروز تا یکشنبه را همراه با رگبار و رعدوبرق، وزش تندباد موقتی، روان‌آب و سیلاب های محلی، خیزش گردوغبار و برخورد صاعقه در مناطق شمال و شرق استان خبر داد و گفت: احتمال اختلال در جاده‌های کوهستانی نیز وجود دارد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی از امروز تا یکشنبه با رگبار و رعدوبرق، وزش تندباد موقتی به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و شب در استان همراه است.

وی با اشاره به ادامه ناپایداری‌های جوی تا روز شنبه و یکشنبه افزود: احتمال وقوع روان‌آب، سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای، خیزش گردوغبار و برخورد صاعقه و اختلال در تردد در جاده‌های کوهستانی در مناطق شمال و شرق، پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان توصیه به اجرای طرح‌های پیش‌گیری از سیل، رعایت نکات ایمنی در ترددهای جاده‌ای، عدم صعود به ارتفاعات و کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات را از توصیه‌های مهم برای پیش‌گیری از وقوع حوادث احتمالی دانست و گفت: خودداری از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها در مناطق تحت تأثیر، ضرورت استحکام بخشی سازه‌ها، حفاظت از تأسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی در مناطق تحت تأثیر گرد و خاک ضروری است.

وی همچنین از اتمام عملیات بازسازی شکستگی خط لوله فاضلاب ۶۰۰ میلیمتری چهارراه حکیم نظامی خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات از ساعت یازده شب آغاز شد و در ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح به اتمام رسید.

کد خبر 568523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.