هم‌تیمی مسی در آرژانتین از باشگاهش اخراج شد!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، جمعه، بیست و ششم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* دومین دوره کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد ممکن است در تابستان امسال پیش از موعد به پایان برسد و اریک تن هاخ مشخص کرده باشد که ستاره پرتغالی بخشی از برنامه‌های او نیست و با سبک بازی او سازگاری ندارد.

* برخی از بازیکنان منچسترسیتی به دنبال درگیری گریلیش با استفان ساویچ، بازیکن اتلتیکو مادرید، جک گریلیش را با اشاره به برنامه تلویزیونی موفق پیکی بلایندرز، "پیکی جک" خطاب کرده اند.

* کوین دی بروین پس از مصدومیت در اواسط هفته در دیدار برابر اتلتیکو مادرید، حالا ظاهراً دیدار نیمه نهایی جام حذفی منچسترسیتی و لیورپول را از دست خواهد داد. کایل واکر مدافع آبی آسمانی‌ها نیز این دیدار را از دست خواهد داد.

* استیون برگوین، مهاجم تاتنهام، پس از تلاش ناموفق قبلی برای جذب او برای آژاکس، حالا می‌تواند اولین خرید انقلاب اریک تن هاح در منچستریونایتد باشد و به شیاطین سرخ بپیوندد.

هم‌تیمی مسی در آرژانتین از باشگاهش اخراج شد!

* طبق گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی، رئال مادرید همچنان مطمئن است که با وجود علاقه باشگاه‌های فراوان در لیگ برتر، می‌تواند اورلین چوآمنی هافبک موناکو را به خدمت بگیرد.

* ادواردو سالویو، ستاره سابق اتلتیکو مادرید، پس از اینکه در حومه‌ای از شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین، جایی که او اکنون برای بوکاجونیورز بازی می‌کند، همسر سابقش را با ماشین زیر گرفت، توسط پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.

* اگر دیلیان وایت بوکسور مطرح انگلیسی در اواخر این ماه از رقابت با فیوری خارج شود، جو جویس دیگر بوکسور انگلیسی با خوشحالی وارد میدان می‌شود و با هموطنش تایسون فیوری مبارزه می‌کند، در حالی که خود وایت همچنین فاش می‌کند که در حال مذاکره برای جدال با جوزف پارکر نیوزلندی در اواخر امسال است.

سان:

* علیرغم علاقه جدی منچستریونایتد، استون ویلا و نیوکاسل یونایتد به کالوین فیلیپس، این بازیکن آینده دار امیدوار است با لیدز یونایتد قرارداد جدیدی امضا کند و در این تیم بماند.

* منچستریونایتد در راه جذب مکس آرون، مدافع نوریچ، به آرسنال پیوسته و در کنار این باشگاه تلاش خود را برای کشاندن این بازیکن به اولدترافورد انجام خواهد داد، هرچند کار بسیار سختی پیش روی هر دو تیم قرار دارد.

هم‌تیمی مسی در آرژانتین از باشگاهش اخراج شد!

* تاریک میچل مدافع انگلیسی تیم فوتبال کریستال پالاس که به تازگی به اردوی تیم ملی کشورش هم دعوت شده، آمادگی خود را برای حضور در دیدار نیمه نهایی جام حذفی کریستال پالاس با چلسی در روز یکشنبه را اعلام کرده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که سران تیم فوتبال بارسلونا در مورد انتقال آنتونیو رودیگر، بازیکن آزاد قریب الوقوع چلسی به نیوکمپ تردید دارد، هرچند که علاقه آنها به این بازیکن به صورت کامل از بین نرفته است.

* منچستریونایتد و پاری سن ژرمن تابستان گذشته در آستانه تکمیل یک معاوضه هیجان انگیز با مارکوس راشفورد و کیلیان امباپه بودند تا اینکه طبق گزارشی در فرانسه، بازیکن فرانسوی آن را رد کرد و حاضر به قرار گیری در این معامله نشده است.

هم‌تیمی مسی در آرژانتین از باشگاهش اخراج شد!

* تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا، گونزالو هیگواین بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین را پس از اینکه به طور کامل از نظر فیل نویل سرمربی تیمش ناامید شد، از تیم خود اخراج کرد.

* دواین «راک» جانسون بازیگر و کشتی گیر سابق آمریکایی، با مگان راپینو، کاپیتان فوتبال زنان ایالات متحده، بر سر لوگوی سرمایه‌گذاری جدید خود در XFL، (لیگ فوتبال آمریکایی) که راپینو ادعا می‌کند از شرکت طراحی لباس TogethXR کپی کرده است، با یک نبرد قانونی و سخت مواجه است.

دیلی میرر:

* اکنون که به نظر می‌رسد اریک تن هاخ گزینه اصلی باشگاه اولدترافوردی به عنوان سرمربی نسبت به مائوریسیو پوچتینو باشد، احتمال اینکه هری کین بازیکن منچستریونایتد شود، بسیار کمتر است.

* میکل آرتتا تمام تلاش خود را می‌کند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد آرسنال تضمین کند. نایجل وینتربرن بازیکن انگلیسی و سال‌های دور توپچی‌ها معتقد است که اگر آرسنال در ابتدای فصل گفته بود که برای این مهم در سطح آماده‌ای نیست، اکنون یک "ناامیدی بزرگ" خواهد بود.

هم‌تیمی مسی در آرژانتین از باشگاهش اخراج شد!

* تیم فرمول یک "هاس" ادعای اسپانسر حامی عنوان قهرمانی سابق (Uralkali) را برای بازپرداخت ۱۰ میلیون پوند پس از کنار گذاشته شدن همراه با راننده "نیکیتا مازپین" به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین، رد کرد.

روزنامه گاردین:

اما رادوکانو تنیس باز ۱۹ ساله انگلیسی می‌گوید تمام ناخن‌های پایش را قبل از اولین بازی خود در زمین خاکی برای بریتانیا در جام بیلی ژان مقابل جمهوری چک از دست داده است.

دیلی تلگراف:

* بعید است لوک شاو در این فصل دوباره برای منچستریونایتد بازی کند، پس از بهبودی کندتر از حد انتظار پس از عمل جراحی برای برداشتن پیچ‌های پایی که هفت سال پیش شکسته بود، حضور دوباره او در ترکیب، سخت به نظر می‌رسد.

کد خبر 568520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.