محلات اصفهان زیست‌پذیرتر می‌شود/ راننده اتوبوسی که آتش‌نشان شد!

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ارتقای کیفی و زیست‌پذیر کردن محله‌ها در دستور کار"، "شناسایی معضلات منطقه ۲ با هم‌فکری و هم‌افزایی شهروندان"، "اولویت‌های عمرانی شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۱" "شعار سال در سیمای مدیریت شهری اصفهان"، "تغییرات جدید در ۲ خط اتوبوسرانی اصفهان" "سامانه سرای ۱۰ به‌زودی اجرایی می‌شود"، "اطفای حریق خودرو ۲۰۶ توسط یک راننده اتوبوس"، "برگزاری نمایشگاه و جشنواره گل‌های لاله در اراک" هشت خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

ارتقای کیفی و زیست‌پذیر کردن محله‌ها در دستور کار

"ارتقای کیفی و زیست‌پذیر کردن محله‌ها در دستور کار" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: ارتقای کیفی محله‌ها و زیست‌پذیر کردن آنها از موضوعات مهمی است که در دستور کار شهرداری و شورا در این دوره مدیریت شهری قرار گرفته است.

شناسایی معضلات منطقه ۲ با هم‌فکری و هم‌افزایی شهروندان

"شناسایی معضلات منطقه ۲ با هم‌فکری و هم‌افزایی شهروندان" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان به همراه معاونان و مسئولان در جمع نمازگزاران حسینیه آفاران واقع در محله آفاران حضور پیدا کرد و به بررسی معضلات و مشکلات مردم این محله پرداخت.

اولویت‌های عمرانی شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۱

"اولویت‌های عمرانی شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۱" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: احداث خط دو قطار شهری، اتمام رینگ چهارم حفاظتی و مرکز همایش‌های بین‌المللی در اولویت فعالیت‌های شهرداری اصفهان قرار دارد.

شعار سال در سیمای مدیریت شهری اصفهان

"شعار سال در سیمای مدیریت شهری اصفهان" نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تحقق عملی شعار مبنی بر «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، دستگاه‌های مختلف برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته‌اند و مدیریت شهری اصفهان نیز از جمله دستگاه‌هایی است که برنامه‌ها و رویکردهایی را مدنظر قرار داد و در گام‌های نخستین، تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین شهرداری اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی و شورای اسلامی شهر اصفهان توسط مدیریت شهری اصفهان به امضا رسید.

تغییرات جدید در ۲ خط اتوبوسرانی اصفهان

"تغییرات جدید در ۲ خط اتوبوسرانی اصفهان" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تغییرات جدید دو خط اتوبوسرانی را تشریح کرد و گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام شده است.

سامانه سرای ۱۰ به‌زودی اجرایی می‌شود

"سامانه سرای ۱۰ به‌زودی اجرایی می‌شود" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

امید علی‌اصغری، مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: در آینده نزدیک سامانه هوشمند یکپارچه شهرسازی و درآمد «سرای ۱۰» در منطقه پایلوت اجرایی خواهد شد.

اطفای حریق خودرو ۲۰۶ توسط یک راننده اتوبوس

"اطفای حریق خودرو ۲۰۶ توسط یک راننده اتوبوس" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

سید مهدی علاء‌الدینی، سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: اطفای حریق خودروی ۲۰۶ توسط یک راننده اتوبوس در خیابان رودکی انجام شد.

برگزاری نمایشگاه و جشنواره گل‌های لاله در اراک

"برگزاری نمایشگاه و جشنواره گل‌های لاله در اراک" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

احمد حسنی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از برگزاری جشنواره و نمایشگاه گل‌های لاله از بیست‌ودوم فروردین‌ماه سال ١۴۰۱ خبر داد.

کد خبر 568484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.