فاکتورهای تکمیل کمربند سبز شهر اصفهان چیست؟

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فاکتورهای تکمیل کمربند سبز شهر اصفهان تامین زمین، نهاده‌ها و آب‌های غیرمتعارف است که باید آن‌ها را در کنار هم قرار دهیم تا شاهد تکمیل کمربند سبز شهر باشیم.

سیدامیر سامع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وجود بعضی ترددهای بی‌جا و ناایمن در شهر اصفهان، اظهار کرد: گاهی شاهد برخی ترددهای بی‌جا و ناایمن در شهر هستیم، لذا مسئولان حوزه حمل‌ونقل و راهور و پلیس راه باید همکاری لازم را داشته باشند تا ایمنی لازم در شهر ایجاد و مشکلات موجود رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از ترددهای ناایمن خودروها مهم است، ادامه داد: در کلان‌شهر اصفهان باید از ترددهای ناایمن و غیرضروری خودروهای سنگین و باری که بومی نیستند، جلوگیری شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص آلودگی هوای این کلان‌شهر، تصریح کرد: ظرفیت‌های مختلف شهر در راستای جلوگیری از ترددهای ناایمن و غیرضروری خودروهای سنگین و باری که بومی نیستند، باید کنار هم قرار گیرند تا مشکل آلایندگی شهر اصفهان نیز رفع شود.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان دارای مشکلات مختلف زیست‌محیطی است، گفت: اصفهان امروز نیازمند کمربند سبز است و در حلقه حفاظتی شهر باید موضوع آلودگی هوا مد نظر قرار گیرد.

سامع در خصوص فاکتورهای تکمیل کمربند سبز شهر اصفهان، اظهار کرد: فاکتورهای تکمیل کمربند سبز شهر اصفهان تأمین زمین، نهاده‌ها و آب‌های غیرمتعارف است که باید آن‌ها را در کنار هم قرار دهیم تا شاهد تکمیل کمربند سبز شهر باشیم.

کد خبر 568480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.