زمان و مکان دقیق فینال لیگ اروپا مشخص شد

فینال لیگ اروپا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ به میزبانی ورزشگاه سویا و در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب پنجشنبه، بیست و پنجم فروردین ماه، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برگزار می‌شود. و تیم‌ها چدال سختی برای صعود دارند.

آتالانتا در برگامو از لایپزیگ پذیرایی می‌کند درحالی که بازی رفت یک بر یک مساوی شده است. بارسلونا در نیوکمپ از آینتراخت فرانکفورت پذیرایی می‌کند، این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است. لئون و وستهام هم با اندوخته مساوی یک بر یک، در فرانسه مقابل هم قرار می‌گیرند. آخرین بازی این مرحله بین گلاسکو رنجرز و براگای پرتغال در اسکاتلند برگزار می‌شود، درحالی که دیدار رفت را براگا یک بر صفر برنده شده است.

نکته‌ای که باید بدانید این است که فینال لیگ اروپا در ۲۰۲۱-۲۰۲۲ روز چهارشنبه، ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)، ساعت ۲۱:۰۰ (به وقت اسپانیا) در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان در سویا (اسپانیا) برگزار می‌شود. این ورزشگاه ظرفیت ۴۳۸۸۳ تماشاگر را دارد.

سانچز پیزخوان در ۷ می ۱۹۵۸ افتتاح شد و مکانی است که باشگاه فوتبال سویا معمولاً بازی‌های خانگی خود را در آن انجام می‌دهد. علاوه بر این، میزبان ۲۵ بازی تیم فوتبال اسپانیا و همچنین محل برگزاری دو بازی از جام جهانی ۱۹۸۲ اسپانیا بوده است: برزیل ۲-۱ اتحاد جماهیر شوروی در مرحله گروهی و نیمه نهایی بین آلمان فدرال و فرانسه که در مورد ضربات پنالتی تصمیم گیری شد.

این مکان همچنین محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا بوده است، به ویژه فینال سال ۱۹۸۶ که در آن باشگاه فوتبال بارسلونا پس از تساوی ۰-۰ در ضربات پنالتی مقابل استوا بخارست شکست خورد.

کد خبر 568456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.