داماد عصبانی خانواده همسر خود را قتل‌عام کرد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری متهمی که پس از تیراندازی به یکی از شهروندان به خانه پدری همسر خود رفته و همسر خود را به همراه پدر و مادرش با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روزنامه ایران، سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه در شهر «ضیاآباد» شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل فرماندهی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد، ضارب با استفاده از اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی به یکی از شهروندان کرده و پس از مجروح کردن او از محل متواری شده است. بلافاصله فرد مجروح به مراکز درمانی منتقل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: ضارب پس از این اقدام به خانه پدری همسر خود رفته و همسر خود را به همراه پدر و مادرش با شلیک گلوله به قتل رسانده و از محل متواری شده بود. با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان به همراه عوامل انتظامی شهرستان تاکستان به محل وقوع قتل اعزام شدند و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.

وی تصریح کرد: مأموران با بررسی‌های میدانی از آثار باقی‌مانده در صحنه جرم و استفاده از شگردهای پلیسی، در کمتر از شش ساعت مخفی‌گاه قاتل را در یکی از باغ‌های شهر ضیاآباد شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه و ضربتی وی را دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی، با اشاره به اینکه اجساد تحویل عوامل بهشت فاطمه و فرد ضارب به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی در خصوص انگیزه متهم برای ارتکاب به قتل در دست بررسی است.

کد خبر 568398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.