گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اعمال سلیقه همراه بوده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اصفهان با مشکلات و اعمال سلیقه همراه بوده است؛ به‌طوری که نیروهای باکیفیت و متدین حذف شده‌اند و به همین سبب نیاز است مصاحبه‌کنندگان تغییر کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسین میرزایی، در نشست شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که صبح امروز _بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حقوق و دستمزد پایین نیروهای خدماتی آموزش‌وپرورش استان، کمبود توجه به نظافت و بهداشت، پاکیزگی مدارس را تهدید می‌کند؛ پیشنهاد می‌شود در لایحه نظام حقوق و دستمزد عادلانه به این امر توجه شود.

وی افزود: گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اصفهان با مشکلات و اعمال سلیقه همراه بوده است؛ به‌طوری که نیروهای باکیفیت و متدین حذف شده‌اند، بر همین اساس لازم است مصاحبه‌کنندگان تغییر کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه خیرساز شهرستان مبارکه، خاطرنشان کرد: از طریق کمیسیون اصل نود دولت مکلف به انجام تعهدات خود خواهد شد. مشکلات نیروهای طرح امین، همچنان حل نشده، در حالی که اسناد و مدارک این افراد کامل و جامع است.

میرزایی تصریح کرد: حضوری شدن مدارس، مشکلاتی برای خانواده‌ها ایجاد کرده است که با انعطاف در اجرای این تصمیم می‌توان آن را حل کرد. خانواده‌ها از هزینه سرویس‌های مدارس گله دارند. با اصل حضوری شدن مدارس موافق هستیم اما لازم است مشکلات آن نیز حل شود.

کد خبر 568373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.