مشعل گاز چند روستا در طالقان به زودی روشن می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: منافع تصمیم‌گیری‌ها در طالقان باید به مردم برسد؛ چراکه ثمره مصوبات، احیای روستاها، توسعه سرمایه‌گذاری و بسترسازی باید برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی عبداللهی در بازدید از شهرستان طالقان و جلسه بررسی طرح تفصیلی این شهرستان که صبح پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه این بازدید میدانی با همراهی مدیران مربوطه صورت گرفت، اظهار کرد: اجرای طرح تفصیلی شهر و طرح هادی تعدادی از روستاهای شهرستان طالقان مورد مطالبه مردم است.

وی ادامه داد: این موضوعات بسیار حائز اهمیت هستند و در آینده طالقان تأثیر بسزایی دارند، بنابراین ضرورت دارد که با حساسیت ویژه‌ای بررسی شوند.

عبداللهی گفت: منافع تصمیم‌گیری‌ها در طالقان باید به مردم برسد؛ چراکه ثمره مصوبات، احیای روستاها، توسعه سرمایه‌گذاری و بسترسازی باید برای بهره برداری از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسیرهای کوهستانی و صعب‌العبور روستاهای طالقان، روند گازرسانی را با مشکل مواجه می‌کند و برای این امر باید چاره اندیشیده شود، البته این روند در حال اجرا است و به‌زودی مشعل گاز چند روستا در طالقان روشن خواهد شد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: موضوع حریم رودخانه و مسائل حوزه منابع طبیعی را در اجرای طرح‌ها در طالقان، مدنظر داریم.

کد خبر 568347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.