لزوم هویت‌سازی و ایجاد نماد در مبادی ورودی پایتخت

جلسه شورای ترافیک شهر تهران در حوزه حمل‌ونقل پایتخت برگزار شد و با تاکید شهردار تهران، هویت‌سازی و ایجاد نماد در مبادی ورودی پایتخت به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بحث و تبادل‌نظر در خصوص برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال ۱۴۰۱ نخستین دستور جلسه هفتادوسومین شورای ترافیک شهر تهران با حضور شهردار تهران و نماینده دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل‌ونقل پایتخت بود که نمایندگان وزارت کشور، پلیس راهور تهران بزرگ، شورای اسلامی شهر تهران و استانداری نظرات خود را پیرامون‌انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه شهر آفتاب بیان کردند.

در این جلسه با موافقت شهردار تهران‌، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به تصویب رسید؛ امکان‌سنجی جابه‌جایی عوارضی آزاد راه تهران-قم نیز دومین دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که اعضای جلسه از جمله نماینده راهداری موضوعات و دغدغه‌های خود را در این زمینه بیان کردند.

در نهایت با تاکید شهردار تهران مبنی بر لزوم هویت‌سازی برای تهران و ایجاد نماد در مبادی ورودی پایتخت، جابه‌جایی عوارضی تهران-قم با موافقت اعضای شورای عالی ترافیک به تصویب رسید.

همچنین بررسی تغییرات اعمال شده در ساعات اجرایی محدوده‌های ترافیکی شهر تهران، سومین دستور جلسه هفتادوسومین جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران به مانند گذشته ۶:۳۰ تا ۱۷:۰۰ بدون تغییر باقی ماند.

در هفتادوسومین شورای ترافیک شهر تهران، ارائه گزارش وضعیت ایمنی و آمار تصادفات ترافیکی این کلان‌شهر در سال گذشته، بحث و تبادل‌نظر در خصوص نحوه اجرای طرح ساماندهی‌تردد موتورسیکلت در شهر تهران، مروری بر مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر و ارائه راهکارهای اجرایی از دیگر بندهای دستور جلسه شورای ترافیک شهر تهران بود که بخشی از آن‌ها مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

کد خبر 568343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.