لزوم احصا و رفع مشکلات شهروندان در کمیته‌های نظارتی شورای شهر

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از برنامه‌های شورای ششم حضور در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان است تا با فعالیت کمیته نظارتی از نزدیک شاهد درخواست‌های شهروندان باشیم.

رسول میرباقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری کمیته نظارتی شورای ششم در شمال شهر اصفهان که شامل مناطق هفت، هشت، ۱۲ و ۱۴ می‌شود، اظهار کرد: شهروندان شهر اصفهان در مرحله اول می‌توانند از طریق درگاه الکترونیکی شورای اسلامی شهر مشکل و درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: در این هفته بر اساس جدول از پیش زمان‌بندی شده، کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در منطقه هفت حضور داشت که حدود ۱۰ نفر از شهروندان ثبت‌نام کرده بودند.

رئیس کمیسیون عمران معماری‌و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شورای ششم حضور در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان است تا از نزدیک شاهد درخواست‌های شهروندان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شورای ششم شهر اصفهان در جهت کاهش مشکلات شهروندان تلاش می‌کند، گفت: در کمیته‌های نظارتی گفت‌وگوی چهره به چهره در خصوص مشکلات شهروندان انجام می‌گیرد تا اگر حقی از کسی ضایع شده و اجحافی در حق شهروندی شده است مورد پیگیری شورای ششم شهر اصفهان قرار گیرد.

میرباقری در خصوص نوع درخواست‌های شهروندان برای رفع مشکلات، تصریح کرد: درخواست‌های شهروندان بیشتر در حوزه‌های مالی، شهرسازی، تفکیک و هر گونه مجوزی است که از سوی مدیریت شهری اصفهان می‌تواند مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از درخواست‌ها از طرف اهالی و معتمدان محل است، افزود: با برگزاری جلسه با مدیران مناطق و کمیته‌های نظارتی تمام درخواست‌ها مورد بررسی شورای اسلامی شهر قرار می‌گیرد تا مشکلات و چالش‌های شهروندان رفع شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: برخی از درخواست‌های شهروندان در بخش ساماندهی معابر، زیباسازی، نورپردازی و درخواست آسفالت است که در کمیته‌های نظارتی بررسی می‌شود، با توجه به اینکه در کمیته نظارتی مدیر منطقه و معاونان نیز حضور دارند تصمیمات لازم برای رفع مشکلات گرفته می‌شود تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

کد خبر 568277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.