تمدید طرح ترخیص وسایل نقلیه عیدانه پلیس تا عید فطر/ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ اصفهان از تمدید طرح ترخیص وسایل نقلیه عیدانه پلیس تا عید فطر، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طرح ترخیص وسایل نقلیه عیدانه پلیس، امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش پرداخت فراهم شده است و هزینه پارکینگ نیز با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا عید سعید فطر ادامه دارد، افزود: متقاضیان با استفاده از اپلیکیشن «پلیس من» و مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ در سراسر استان اصفهان، می‌توانند نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه این طرح شامل خودروهایی نمی‌شود که با دستور قضائی، انتظامی یا به علت تصادف توقیف شده‌اند، خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان قبض پارکینگ را گم کرده‌اند، متصرف حین توقیف هستند و به مالک دسترسی ندارند یا فاقد بیمه‌نامه و گواهینامه معتبر هستند، می‌توانند با شرایط خاصی وسیله نقلیه خود را تحویل بگیرند.

ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ماه رمضان

وی در خصوص ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ماه رمضان، اظهار کرد: ساعات کاری مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، در ایام ماه مبارک رمضان تغییری نکرده است.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: فعالیت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در روزهای عادی هفته از ساعت هفت صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴ ادامه دارد.

کد خبر 568265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.