مرگ موتورسوار ۱۷ ساله در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از فوت یک موتورسوار ۱۷ ساله در اثر برخورد با مانع مسیر تردد معلولان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: مأموران پلیس راهور اصفهان پس از یک مورد تصادف موتورسیکلت در خیابان "کهندژ" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی متأسفانه نوجوانی ۱۷ ساله فوت شده بود که در بررسی‌های کارشناسان مشخص شد این موتورسوار با سرعت زیادی قصد عبور از مسیر تردد ویژه معلولان را داشته که موتورسیکلت او با مانع برخورد و فوت می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: علی‌رغم توصیه‌های مکرر پلیس مبنی بر نظارت والدین بر نوجوانان خود و این موضوع که حتماً گواهینامه موتورسیکلت داشته باشند و هنگام استفاده از این وسیله نقلیه از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند و از حرکات نمایشی و تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه خودداری کنند متأسفانه بازهم شاهد از دست دادن نوجوانان و جوانان کشورمان در اثر تصادف با موتورسیکلت هستیم.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: در اکثر تصادفات فوتی موتورسواران بیشترین ضربه به سر راکب یا سرنشین می‌خورد و در اثر ضربه به سر فوت می‌شوند که بازهم تاکید می‌شود حتماً از کلاه ایمنی استفاده شود تا شاهد از دست دادن سرمایه‌های کشورمان در اثر تصادف با این وسیله نقلیه نباشیم.

کد خبر 568230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.