ضرورت فعال شدن استارت‌آپ‌ها در حوزه حمل‌ونقل و پسماند

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: حوزه حمل‌ونقل و پسماند عرصه بزرگی برای استارت‌آپ‌ها در حوزه فعالیت‌های شهری بوده و این موارد از مسائل اساسی شهر است که در این حوزه از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان استفاده کرد.

معصومه آمره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توجه به عمق نگاه رهبری در نام‌گذاری‌های شعار سال، اظهار کرد: توجه به شعار سال نباید تنها در حد شعار و اقدامات تبلیغاتی در دستگاه‌ها باشد، امیدواریم اقدامات مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان به نحو احسن و در راستای اشتغال‌زایی پایدار و ایجاد قدرت در کشور باشد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر قم برای تحقق شعار سال و اشتغال‌آفرینی آمادگی دارد، ادامه داد: مدیریت شهری قم باید به‌صورت جدی در این عرصه ورود کند و توانایی موجود را به میدان آورد تا بتواند در این موقعیت تاریخی مهم از انقلاب اسلامی، کارنامه‌ای روشن و قابل دفاع را در جایگاه مهم و تأثیرگذاری که در اختیار دارد از خود به یادگار بگذارد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفاده مناسب از نخبگان در عرصه‌های مختلف به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید دارند و حوزه مدیریت شهری، یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند به نقش‌آفرینی بپردازند و با به‌کارگیری خلاقیت باعث افزایش کیفیت خدمات به شهر و شهروندان شوند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه حمل‌ونقل و پسماند، عرصه بزرگی برای استارت‌آپ‌ها در حوزه فعالیت‌های شهری است، گفت: پیگیری این موارد از مسائل اساسی شهر است که در این حوزه از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان استقبال و استفاده کرد.

آمره خاطرنشان کرد: در راستای توجه به دانش‌بنیان‌ها استقرار خانه‌های خلاقیت و نوآوری در فرهنگسراها از طرف شهرداری می‌تواند به این شرکت‌ها کمک کند، علاوه بر این، چنین اقداماتی سبب می‌شود تا سازمان‌های شهرداری نیز چابک‌تر شوند.

کد خبر 568224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.