این فصل صلاح نیست برگردم/اگر شرایط مهیا باشد سال آینده در خدمت ذوب‌آهن هستم

قاسم حدادی‌فر تصمیم ندارد این فصل در جمع گاندوهای اصفهانی حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر اسطوره و کاپیتان با سابقه ذوب‌آهن، در روزهای اخیر، پس از کش‌وقوس‌های فراوان و تلاش‌هایی که برای برطرف‌شدن کدورت ایجاد شده بین حدادی‌فر و تارتار و بازگشت وی به تیم انجام شد، ولی حدادی‌فر همچنان تصمیم به بازگشت ندارد.

دقایقی پیش قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در این خصوص اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم باشگاه ذوب آهن خانه من است و در اصل جایگاه اجتماعی و افتخارات من به این باشگاه با اصالت و بزرگ باز می‌گردد. با توجه به شرایطی که وجود دارد و با مشورتی که با بزرگان فوتبال در خصوص بازگشتم به فوتبال انجام دادم در نهایت به این نتیجه رسیدم نمی‌توانم در چند هفته باقی مانده کمکی به تیم کنم و خیلی اثربخش باشم، چرا که همیشه در طول این سال‌ها که فوتبال بازی می‌کردم اثرگذاری و اثربخشی فردی در زمین برای موفقیت تیم از مهمترین فاکتورهایی است که مدنظر قرار داده‌ام.

هواداران پوزش مرا بپذیرند

وی ادامه داد: باید از همین تریبون از باشگاه و مجموعه تیم عذرخواهی کنم اما همیشه در خدمت آن‌ها خواهم بود. ذوب آهن خانه من است، با توجه به ویژگی‌های جسمانی و فنی مناسبی که دارم، اگر شرایط مناسب باشد فصل آینده در خدمت تیم هستم. البته باید از مردم شریف اصفهان به‌خصوص هواداران بزرگ و اصیل ذوب‌آهن که در این مدت به من لطف داشتند تشکر کنم و امیدوارم پوزش مرا بپذیرند. همچنین اعضای کادر فنی به‌دلیل اعتماد دوباره‌ای که به داشتند تشکر می‌کنم. انشاالله که در ادامه مسیر نیز موفق باشند.

هر کمکی نیاز باشد به ذوب آهن می‌کنم!

حدادی‌فر با اشاره به عوامل کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن افزود: از مدیریت کارخانه، هیئت مدیره و مدیریت باشگاه و تمام عوامل مجموعه ذوب‌آهن نیز باید تشکر کنم که در این مدت توجه ویژه‌ای به من داشتند.

وی با اشاره به شرایطش و حضور احتمالی در جمع ذوبی‌ها برای فصل آینده تصریح کرد: شرایط بدنی و آمادگی مناسبی دارم اما با توجه به شرایط موجود الان نباشم بهتر است. در حال حاضر نیز همچون یک هوادار در کنار تیم خواهم بود و هر کمکی نیاز باشد به آن‌ها خواهم داشت. امیدوارم تیم ذوب‌آهن در این شش هفته باقی مانده فصل نتایج مناسبی کسب نموده و در نهایت در رتبه قابل قبول فصل را به پایان برساند.

کد خبر 568216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.