آسفالت معابر اصلی‌وفرعی اولویت مدیریت شهری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۲۵ درصد معابر سطح منطقه یک شهرداری در سال‌جاری آسفالت می‌شود، گفت: آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر نوروزی با اشاره ضرورت جلوگیری از ساخت‌و سازهای غیر قانونی، اظهار کرد: درروند برنامه بازدید از مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های مجموعه مدیریت شهری عملکرد مدیریت شهرداری منطقه یک در ارائه خدمات و نظارت بر پروژه‌های سطح منطقه مورد ارزیابی قرار گرفت و از نزدیک بررسی مشکلات، چالش‌ها و توانمندی‌های موجود در منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان و تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل مورد تاکید است، ادامه داد: تشکیل میز خدمت با حضور نماینده شهرسازی منطقه، درآمد منطقه و سامانه ۱۳۷ منطقه برای کاهش دادن مراجعات به شهرداری و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان می‌شود.

شهردار کرمانشاه آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر را از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت سطح منطقه یک برآورد می‌شود بیش از ۲۵ درصد معابر سطح منطقه یک در سال‌جاری آسفالت شود.

کد خبر 568177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.