سیدبشیر حسینی با «بهار جان‌ها» در اصفهان

مجموعه باغ غدیر اصفهان تا بیست‌وهشتم فروردین‌ماه به مدت پنج شب در ویژه‌برنامه «بهار جان‌ها» میزبان میهمانان ماه ضیافت الهی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این برنامه با حضور قاریان برتر بین‌المللی و ملی از جمله حامد شاکرنژاد، سیدجواد حسینی، مسعود نیک‌دستی، احمد ابوالقاسمی و حمیدرضا احمدی‌وفا و همچنین پنج نفر از قاریان برتر نوجوان و گروه‌های تواشیح بشارت و فلق برگزار می‌شود.

در برنامه بهار جان‌ها که تا بیست‌وهشتم فروردین‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در محل باغ غدیر برگزار می‌شود، سیدبشیر حسینی و تعدادی از تجربه‌گران برنامه «زندگی پس از زندگی» حضور دارند.

قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی، مجری‌گری و مسابقه از دیگر بخش‌های این برنامه است. این ویژه‌برنامه شامل تلاوت قاری برتر کشوری به مدت ۳۰ دقیقه، تلاوت قاری نوجوان به مدت ۱۰ دقیقه و اجرای تواشیح گروه‌های بشارت و فلق به‌صورت یک شب در میان است و قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر به کربلا نیز هر شب از میان شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.

سخنرانی سیدبشیر حسینی در حوزه‌های خانواده و تربیت فرزندان هر شب به مدت ۲۰ دقیقه و بیان صحبت‌ها و تجربیات چند تن از تجربه‌گران برنامه زندگی پس از زندگی نیز از دیگر بخش‌های برنامه بهار جان‌ها است.

حضور در برنامه خانوادگی «بهار جان‌ها» برای شهروندان و عموم مردم آزاد و رایگان است.

کد خبر 568157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.