۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
برای تنیس فاتحه بخوانید!

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گفت: متاسفانه با مبالغ نجومی در مزایده زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب، دست به نابودی تنیس زده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «داوود عزیزی» رئیس فدراسیون تنیس کشورمان با ابراز تأسف از مزایده زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب، گفت: با پایان زمان مزایده زمین‌های مجموعه مذکور، متأسفانه شاهد واگذاری این زمین‌ها با قیمت‌های نجومی به بخش خصوصی بودیم؛ به اعتقاد من با این اقدام، فاتحه تنیس به خصوص در بحث همگانی، خوانده شد.

وی افزود: با برگزاری این مزایده با مبالغ نجومی که تنها هدف آن، صرفاً انتفاع مالی است، تنها چهاردرصد از جامعه می‌توانند از امکانات تنیس مجموعه انقلاب استفاده کنند.

از طرفی، بدون شک بهره‌برداران این مجموعه به ناچار مجبور خواهند بود برای تأمین اجاره‌های سرسام‌آور، نرخ اجاره زمین‌ها را چند برابر افزایش دهند و با توجه به بالا بودن نرخ ارز و گرانی تجهیزات و لوازم تنیس، شاهد کاهش شدید علاقه‌مندی به این رشته و نابودی آن در آینده خواهیم بود.

دکتر عزیزی تصریح کرد: با توجه به اصل سوم قانون اساسی مبنی بر آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه، با این مزایده می‌توان به جرئت گفت که پایبندی به این اصل وجود ندارد و بنده به شخصه انتقاد خود را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: با وجود مذاکرات و تماس‌های مکرر بنده‌، نایب رئیس و دبیر فدراسیون در خصوص واگذاری شش زمین مجموعه ورزشی انقلاب، متأسفانه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 568127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.