ضرورت رویکرد جهادی در رفع مشکلات شهر

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: به عنوان نماینده و خادم شهروندان، خود را موظف به طرح مسائل و معضلات نهادها، ادارات و شهروندان کاشان می‌دانم و از هر فرصتی در این زمینه استفاده خواهم کرد.

علی هاشمی‌طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: موضوع کمیسیون ماده ۵ و اطاله بررسی پرونده‌ها در این کمیسیون، همواره یکی از دغدغه‌های شهروندان و مدیران شهری بوده است.

وی با اشاره به معضل اعتبارات ادارات دولتی شهرستان و نقد خویش به پاسخگو نبودن مدیران استانی در دوره‌های گذشته، خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده و خادم شهروندان، خود را موظف به طرح مسائل و معضلات نهادها، ادارات و شهروندان کاشان می‌دانم و از هر فرصتی در این زمینه استفاده خواهم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه گلایه‌های مطرح شده ناظر به عملکرد دوره‌های پیشین استانداری و دولت‌های گذشته است، تأکید کرد: با توجه به نگاه جهادی و فراگیر استاندار کنونی در دولت مردمی و انقلابی، نسبت به حل مشکلات بسیار امیدوار هستیم.

وی اشاره به ابلاغ طرح تفصیلی شهر با تأیید کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان طی ماه‌های پایانی سال گذشته بعد از پنج سال انتظار، نمونه‌ای از تحول عملکرد در استانداری است، افزود: تلاش‌های سرپرست فرمانداری ویژه کاشان و همراهی شهرداری در این خصوص مؤثر است و مهیا شدن زمینه ابلاغ این طرح با گذشت پنج سال از زمان تصویب آن پس از شکل‌گیری مدیریت منسجم و هماهنگ در شهر و تعامل و همکاری استانداری محقق شد.

کد خبر 568115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.