لباس پاکبانان بندرعباس استانداردسازی می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس از ابلاغ دستورالعمل یکسان‌سازی و استانداردسازی لباس پاکبانان خبر داد.

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری هفدهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: یکسان‌سازی و استاندارد کردن لباس پاکبانان با توجه به حساسیت‌های این حوزه ضرورت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی ضعف‌های قابل توجهی در این بخش وجود دارد، ادامه داد: شرایط کاری پاکبانان به‌گونه‌ای است که شبانه نیز فعالیت دارند و برخوردار بودن از شرایط مناسب و ویژگی‌های لباس استاندارد برای آنها مهم است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: برای تحقق استانداردسازی لباس پاکبانان پیگیری و تحقیقات لازم از سوی این کمیسیون انجام شده است و مطابق استانداردهای موجود، ضوابط لازم جهت اجرا و به شهرداری ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تعداد و عرض نوارهای شبرنگ و استفاده از جنس مرغوب برای دید بهتر رانندگان از مواردی است که باید مد نظر پیمانکاران و مدیران شهرداری برای تهیه لباس‌های جدید قرار داشته باشد.

کناری‌نژاد با تاکید بر اینکه یکی دیگر از نکات مورد تاکید کمیسیون خدمات شهری توجه به شرایط آب و هوایی فصول مختلف سال است، گفت: برخورداری از جنس مطلوب و استانداردسازی لباس باعث تأثیر مثبت در نحوه عملکرد پاکبانان می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس ضوابط، طراحی و دوخت نمونه‌هایی از لباس پاکبانان با نظر کارشناسان مربوطه توسط شهرداری انجام می‌شود و پس از آن شورای اسلامی شهر در رابطه با لباس‌های جدید نظر نهایی را اعلام می‌کند.

کد خبر 568089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.