هوای اصفهان ناسالم است/همه ایستگاه در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص۱۲۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان امروز در ایستگاه خرازی با شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۰۶، استانداری اصفهان با شاخص ۱۳۶، باهنر با شاخص ۱۳۳، پروین با شاخص ۱۰۷، جی با شاخص ۱۲۴، رهنان با شاخص ۱۱۰، فرشادی با شاخص ۱۱۵، کاوه با شاخص ۱۱۴، میرزاطاهر با شاخص ۱۰۷ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۱۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۵ و مبارکه با قرار گرفتن روی عدد ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۵۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 568088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.