سپاهان ۲ _ شهرداری سیرجان ۱/ شکست تیم صدر نشین توسط دختران سپاهانی

تیم فوتبال سپاهان و سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان رو در روی هم قزار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب سه شنبه _بیست و سوم فروردین ماه_ تیم فوتبال زنان سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه رو در روی شهرداری سیرجان قرار می‌گیرد که این دیدار در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان تمام شد.

دیدار تیم‌های سپاهان و شهرداری سیرجان

اسامی بازیکنان سپاهان: رها یزدانی، کوثر عنبری، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، زهرا پورحیدر، فاطمه پسندیده، ثنا صادقی، شقایق روز بهان، مرضیه نیک‌خواه، میترا نظری و هاجر دباغی.

سرمربی: بیان محمودی

اسامی بازیکنان سیرجان: فاطمه برازجانی، ملیکا متولی، زهرا علیزاده، افسانه چترنور، حدیث بساط شیر، رقیه جلال نسب، عارفه السادات سید کاظمی، هستی فروزنده، سهیلا نظام آبادی، زینب عباسپور و فاطمه مخدومی.

سرمربی: مریم جهانجاتی

کارت زرد:

سپاهان: شقایق روزبهان (دقیقه ۴۳)، فاطمه پسندیده (دقیقه ۷۰)

کارت قرمز:

گل‌ها:

سپاهان: هاجر دباغی (دقیقه ۱۹)، مرضیه نیکخواه (دقیقه ۴۴)

شهرداری سیرجان: ملیکا متولی (دقیقه ۸۳(

شرح بازی: بازی تا دقیقه پنج میانه‌های میدان جریان دارد و حمله خطرناکی روی دروازه‌ها صورت نگرفته است. سپاهانی‌ها مالکیت بیشتری دارند. هاجر دباغی در دقیقه ۱۹ گل اول بازی و سپاهان را به ثمر رساند. طلایی پوشان با وجود اینکه یک گل جلو هستند، اما بازهم برای گل زنی تلاش می‌کنند و در لاک دفاعی قرار نگرفتند. بازیکنان سیرجان به دلیل آسیب دیدگی روی زمین می‌افتند که پیش بینی می‌شود شاهد دقایق اضافه زیادی باشیم. سپاهان روی ارسال از کناره‌ها برنامه ریزی انجام داده است، از اول بازی شاهد موقعیتی خطرناک از سیرجانی‌ها نیستیم. نیک خواه روی یک حمله غیر منتظره دروازه سیرجان را برای دومین بار باز کرد. داور برخلاف انتظار و روند بازی دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت و این نیمه با پیروزی دو بر صفر سپاهان تمام شد.

نیمه دوم: بازی در نیمه دوم با تأخیر شروع شد، چند دقیقه است از نیمه دوم که سیرجان هجومی بازی می‌کند و بازی بهتری ارائه می‌دهند. مسابقه تا دقیقه ۶۷ با دوگل به نفع سپاهان است. دوتیم موقعیت گلزنی دارند، مصدومیت‌هایی که در زمین پیش می‌آید زیاد است‌. چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفته شد و در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به نفع سپاهان تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: سپاهانی‌ها روی اشتباه بازیکنان سیرجان به دروازه این تیم رسیدند که ضربه اول را این بازیکن را مدافع تیم دفع کرد، توپ برگشتی به دیگر بازیکن سپاهان رسید که دقت لازم را نداشت و در دستان دروازه‌بان سیرجان قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: توپی را سیرجانی‌ها روی دروازه سپاهان انداختند که کوثر عنبری در دو مرحله توپ را دور کرد.

دقیقه ۴۶: دباغی مدافعین سیرجان را جای گذاشت، اما ضربه نهایی او به دلیل اینکه تعادل خود را از دست داده بود خوب نبود.

دقیقه ۵۱: بازیکن سیرجان نفوذی از سمت راست داشت و وارد محوطه جریمه سپاهان شد، اما ضربه نهایی او خوب نبود و در اختیار یزدانی قرار گرفت.

دقیقه ۵۳: پاس بازیکن سیرجان در محوطه جریمه سپاهان به چتر نور رسید که شوت این بازیکن در دستان یزدانی قرار گرفت.

دقیقه ۵۸: شوت بازیکن سپاهان با اختلاف کم از کنار دروازه سیرجان رد شد.

دقیقه ۶۸: بازیکن سپاهان با دروازه‌بان سیرجان تک به تک شد، اما شکت نزد و به دباغی پاس داد که داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۷۰: شوت بازیکن سپاهان را دروازه‌بان سیرجان در دو مرحله جمع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۱۹( هاجر دباغی): حمله اول سپاهانی‌ها روی دروازه حریف موقعیتی برای این تیم به وجود نیاورد که توپ به دیگر بازیکن سپاهان در سمت راست رسید و او سانتری روی دروازه انجام داد که هاجر دباغی بایک جای‌گیری مناسب توپ را با سر درون دروازه سیرجان قرار داد.

دقیقه ۴۴( مرضیه نیکخواه): نیکخواه با یک شوت مستقیم دروازه سیرجان را باز کرد.

دقیقه ۸۳( ملیکا متولی): بازیکن سیرجان از روی نقطه کرنر توپی فرستاد که با ضربه سر ملیکا متولی همراه شد و توپ از بین دستان یزدانی وارد دروازه سپاهان شد.

کد خبر 568001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.