آموزش مدیریت پسماند از وظایف فرهنگی شهرداری است

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت پسماند برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: آموزش مدیریت پسماند از وظایف فرهنگی شهرداری است.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت پسماند برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی توسط این سازمان، اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی مدیریت پسماند برای دانشجویان رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری است و حدود ۱۰۰ نفر از این دانشجویان در این کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در ترم دانشگاهی فعلی، هفت گروه دانشجو به مرکز دفع و پردازش سازمان مدیریت پسماند معرفی شده‌اند و در این مرکز با مفاهیم و اصول دفع و پردازش انواع پسماندهای شهری و عفونی آشنا می‌شوند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک افزود: کلاس‌های آموزشی سازمان مدیریت پسماند برای دانشجویان رشته‌های پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی طی جلسات چهار ساعته برگزار می‌شود و دانشجویان با اصلی‌ترین مباحث مربوط به بی‌خطرسازی پسماندهای عفونی و لندفیل‌های مهندسی آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مدیریت پسماند از جمله مباحث فرهنگی و علمی است که طی سال‌های گذشته با قدرت و جدیت تمام توسط این سازمان انجام می‌شود و تاکنون کلاس‌های متعددی برای ادارات مرکز استان برگزار شده است.

کد خبر 567978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.