۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
افتتاح ۴ طرح عمرانی در ملاشیه

جاده کمربندی کوی ملاشیه اهواز و سه طرح عمرانی دیگر با اعتبار یک صد و ۲۳ میلیارد ریال با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مسؤولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز _سه شنبه ۲۳ فروردین ماه_ در آئین افتتاح طرح‌های عمران شهری در کوی ملاشیه با بیان اینکه وضعیت موجود شهر اهواز و محله‌های محروم آن در شأن اهالی این منطقه نیست، اظهار کرد: مردم ملاشیه گلایه‌های به حقی نسبت به محرومیت عمیق این منطقه و نبود زیرساخت‌های خدماتی دارند، برگزاری این مراسم در کوی ملاشیه با هدف شنیدن حرف مردم و بازدید میدانی از وضعیت این منطقه محروم است.

وی افزود: احداث خیابان، ایجاد فضای سبز و تأسیس ایستگاه آتش نشانی از جمله وظایف شهرداری است و در ماه‌های اخیر برای کاهش محرومیت این منطقه اقدام‌های مهمی انجام شده است.

شهردار اهواز با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب متولی توسعه و اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در اهواز است، توضیح داد: طرح جامع فاضلاب اهواز با دستور رهبر معظم انقلاب از محل صندوق ذخیره ارزی تأمین اعتبار شده است که نشان از توجه مسؤولان نظام به حل مشکل مردم اهواز است.

وی با استقبال از انتقاد و گلایه‌های مردم منطقه تاکید کرد: شهرداری اهواز با مشارکت و همراهی مردم به دنبال ارتقای خدمات و کاهش مشکلات مناطق محروم این شهر است.

امینی با بیان اینکه مشکلات شهر اهواز در جلسه‌های کارشناسی جمع بندی و اولویت گذاری شده است، گفت: زیرساخت ۵۵ خیابان کوی ملاشیه انجام و آسفالت این معابر تأمین شده است که به زودی این معابر آسفالت می‌شوند، تأمین زمین برای احداث فضای سبز در حال پیگیری است که با نهایی کردن آن کار ایجاد بوستانی درخور مردم منطقه آغاز می‌شود.

کد خبر 567962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.