۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
کاهش رشد سهام نتفلیکس

پلتفرم تماشای فیلم نتفلیکس (NASDAQ:NFLX)، برای هفته آینده در حالی درآمد خود را گزارش می کند که انتظارها برای سود در ازای هر سهم (EPS) ۲.۹۰ دلار با فروش ۷.۹۳ میلیارد دلاری را می باشد.

به گزارش ایمنا، اریک شریدان (Eric Sheridan)، تحلیلگر گلدمن ساکس، هدف قیمت را از ۴۵۰ دلار به ازای هر سهم با رتبه خنثی نتفلیکس به ۴۲۰ دلار برای هر سهم کاهش داد تا برآوردهای پایین‌تر که از ۲۱ میلیون به ۱۷ میلیون برای سال ۲۰۲۲ می‌باشد را منعکس کند.

شریدان در یادداشت مشتری گفت: برای اینکه بیشتر در نتفلیکس تأثیرگذار باشیم، ما همچنان بر عادی سازی پس از همه‌گیری، کاهش شدت رقابتی استفاده از رسانه، دید واضح‌تر به رشد هزینه‌های محتوای متوسط‌تر و یا تولید پایدار FCF که می‌تواند بازپرداخت سهام را تأمین مالی کند، تمرکز می‌کنیم. به طور مشابه، جاستین پترسون (Justin Patterson)، تحلیلگر KeyBanc، قبل از گزارش پر سر و صدا، رتبه بندی وزن سهام را در نتفلیکس تکرار کرده است. به طور کلی، تحلیلگر EPS سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را به ترتیب ۱/۶ درصد کاهش داده است.

ما معتقدیم که افزوده‌های خالص پولی سه ماهه اول از خط تولید محتوای قوی‌تر در آسیا بهره می‌برد، که باید تا حدی، کاهش حدود ۱ میلیونی روسیه را جبران کند و در نتیجه برآورد جدید ما ۲.۱ میلیون باشد. پترسون در یادداشت مشتری نوشت تا زمانی که این فشارها فروکش نکنند، ما همچنان شک داریم که حاشیه عملیاتی می‌تواند به ۳۰۰ bps گسترش سالانه بازگردد.

کد خبر 567941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.