۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
حضوری شدن امتحانات دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: قبل از آغاز ترم جدید، تصمیم بر این بود که اگر تمام کلاس‌ها مجازی باشد، امتحانات به صورت حضوری برگزار شود و این موضوع به دانشجویان و اساتید اطلاع‌رسانی شده است.

محمد لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان اظهار کرد: از یکشنبه _چهاردهم اسفندماه_ دستورالعمل بازگشایی دانشگاه‌ها ابلاغ شد و موظف شدیم کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.

وی افزود: کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی، کارشناسی‌ارشد و دکتری، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود و برای کلاس‌های مقطع کارشناسی دروسی که بالای ۵۰ نفر هستند یا فضای فیزیکی کافی وجود ندارد، در حال اخذ مجوز جهت برگزاری به صورت ترکیبی هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه کاملاً حضوری است، مطرح کرد: دانشجویان نگران سلامتی خود نباشند؛ زیرا کلاس‌ها هر روز ضد عفونی می‌شود، دانشجویان حتماً واکسیناسیون خود را تکمیل کنند و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در کلاس درس حاضر شوند.

لطیفی با اشاره به اینکه اساتید هیئت علمی موظف به حضور در کلاس درس هستند، ادامه داد: ترم گذشته به دلیل مجازی بودن کلاس‌ها از اساتید نخبه و برجسته در سراسر ایران استفاده کردیم. برای ادامه همکاری با این اساتید و اساتید حق‌التدریس که در چند واحد تدریس می‌کنند، نامه‌ای به سازمان مرکزی جهت صدور مجوز برای برگزاری مجازی کلاس‌ها ارسال کرده‌ایم که در صورت موافق نبودن سازمان، باید اساتید جایگزین شوند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با بیان اینکه تلاش کردیم کیفیت کلاس‌های مجازی با کلاس‌های حضوری برابری کند، اما با تمام این تلاش‌ها نقص‌هایی نیز وجود داشت، اظهار کرد: قبل از آغاز ترم جدید تصمیم بر این بود که اگر تمام کلاس‌ها مجازی باشد، امتحانات به صورت حضوری برگزار شود و این موضوع به دانشجویان و اساتید اطلاع‌رسانی شده است.

لطیفی در خصوص برگزاری آزمون جامع دکتری گفت: این آزمون همواره به صورت حضوری برگزار می‌شود و امسال نیز طبق روال گذشته یکشنبه_یکم خردادماه_ به صورت کتبی و دوشنبه _دوم خردادماه_ به صورت شفاهی برگزار می‌شود.

کد خبر 567940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.