۷۰۰ میلیون دلار اتریوم در خزانه ۱۲ شرکت

بر اساس فهرست خزانه های نگهدارنده بیت کوین، صندوق های قابل معامله در بورس، دارایی کشورها، شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی، جمعا دارای ۱۵۵۹۰۴۷ بیت کوین به ارزش تقریبی ۶۶ میلیارد دلار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انباشت بیت کوین توسط بعضی از این نهادها مخفیانه است و آماری از آنها در اختیار نیست. اتریوم نیز در اختیار صندوق‌ها و شرکت‌هایی قرار می‌گیرد که به آینده دارایی‌های رمزارزی اعتقاد دارند. به عنوان مثال، روز پنجشنبه گزارش شد که مدیر صندوق Three Arrows Capital تعداد ۳۱۳۴۵ اتر خریداری کرده است. در همان روز، سو ژو (Su Zhu)، یکی از بنیانگذاران Three Arrows Capital به بلومبرگ گفت که نسبت به سرمایه گذاری در رمزارزها خوش بین است.

۷۰۰ میلیون دلار اتریوم در خزانه ۱۲ شرکت

پورتال وب cryptotreasuries.org داده‌های مرتبط با ۱۲ صندوق مختلف و شرکتی که اتریوم دارند را نشان می‌دهد. داده‌ها در حال حاضر می‌گویند که این نهادها ۲۱۲۸۷۵ واحد اتریوم به ارزش نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار را نگهداری می‌کنند. بزرگترین دارنده در این لیست خاص، هلدینگ گلکسی دیجیتال است، زیرا cryptotreasuries.org بیان می‌کند که این شرکت در زمان نگارش این خبر، ۹۸۸۹۲ اتریوم در اختیار دارد. این بدان معناست که هلدینگ گلکسی دیجیتال ۴۶ درصد از ۲۱۲۸۷۵ اتریوم را که در بین ۱۲ نهاد خاص می‌باشد، در اختیار دارد.

دومین دارنده بزرگ این لیست، شرکت Ether Capital با ۴۳۵۱۲ اتریوم است. ذخیره این شرکت ۲۰ درصد از کل اتریوم های ثبت شده در پلتفرم cryptotreasuries.org است. دیگر دارندگان قابل توجه در لیست خزانه‌های اتریوم عبارتند از Coinbase Global با ۳۱۷۸۷ اتر، Meitu با ۱۵۰۰۰ اتر و Hive Blockchain با ۱۳۳۳۱ اتر هستند. همچنین فهرست دیگری از خزانه‌های اتریوم وجود دارد که در پلتفرم ethtreasuries.pory.app موجود است که تعدادی دارنده مختلف فهرست شده است.

کد خبر 567923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.