فناوری‌ اطلاعات ابزار تحول‌ در شهرداری‌ تهران است

شهردار تهران با تاکید بر اینکه فناوری اطلاعات زیرمجموعه یک معاونت نیست، تصریح کرد: در عمل فناوری اطلاعات ابزار تحول در شهرداری است و نمی‌تواند زیرمجموعه یک معاونت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زاکانی با اشاره به تبدیل سازمان فاوا به یک مجموعه منفعل در شهرداری تهران، اظهار کرد: اصلی‌ترین ابزار مدیریتی اگر در دست بالاترین مقام یک سازمان نباشد، امکان ندارد که کارها به خوبی پیش برود.

وی درباره ایجاد معاونت فناوری‌های نوین و نوآوری شهری زیر نظر شهردار تهران است، ادامه داد: مجموعه داده‌ها نیاز به فشار و درخواست دارد که از سوی بالاترین مقام سازمان انجام می‌شود و اگر در زیرمجموعه یک معاونت قرار گیرد تجمع داده‌ها ممکن نیست.

شهردار تهران در مورد علت‌های ایجاد این نوع معاونت‌ها، تصریح کرد: بهره‌مندی از ایجاد داشبوردهای مدیریتی، یکی از دلایل ایجاد این معاونت است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سازمان فاوا در شهرداری تهران به یک مجموعه منفعل تبدیل شده است، گفت: این سازمان حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نیرو دارد و نقش آنها این است که درخواستی که از آنان می‌شود را تعریف کنند و آن درخواست را تحویل دهند.

زاکانی در خصوص اینکه سازمان فناوری باید به لوکوموتیو تغییر در شهرداری تهران تبدیل شود، افزود: خواهش اول ما این است که در بعضی از نکاتی که قبلاً وجود داشته است، تجدید نظر شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر سازمان فاوا زیرمجموعه شهردار نباشد به سازمانی منفعل تبدیل می‌شود که نمی‌تواند در شهرداری تهران تحول ایجاد کند.

شهردار تهران با بیان اینکه فناوری اطلاعات زیرمجموعه یک معاونت نیست، تصریح کرد: فناوری اطلاعات در عمل ابزار تحول در شهرداری است و نمی‌تواند زیرمجموعه یک معاونت باشد.

کد خبر 567905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.