شگفتی «امری» در مونیخ کامل می‌شود؟

دو تیم بایرن‌مونیخ و ویارئال درحالی به استقبال بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌روند که در بازی رفت، شاگردان «امری» موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی خیره کننده برابر یوونتوس و رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی، کمتر کسی فکر می‌کرد ویارئال از پس بایرن مونیخ و «ناگلزمن» بربیاید و بتواند این چالش ماورای سخت را به سادگی طی کند، اما امری بردن مونیخی‌ها را خوب بلد است.

یوونتوس در بازی رفت مرحله یک هشتم توانست خیلی زود برابر ویارئال به گل برسد اما در ادامه همان مسابقه و همچنین بازی برگشت، زیردریایی‌های اسپانیا توانستند به راحتی لقمه آلگری و شاگردانش را بپیچند و آن‌ها را دست خالی به ایتالیا برگردانند. حالا شروع ویارئال برابر بایرن مونیخ حتی از شروع آن‌ها برابر نماینده ایتالیا نیز امیدوارکننده‌تر است و امری هم به همین امیدواری و شگفتی که تاکنون خلق شده، دل بسته است.

بایرن‌مونیخ بدون شک شب سختی را در آلیانز آرنا پشت سر می‌گذارد؛ چراکه فشار نتیجه نگرفتن در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند استخوان‌های باواریایی‌ها را بشکند. بایرن در مرحله قبلی نیز در کمال ناباوری در بازی رفت برابر سالزبورگ شکست خورد، اما در دیدار برگشت به سختی این تیم را مجازات کرد تا در مجموع بازی رفت و برگشت هشت گل به آن‌ها زده باشد.

ناگلزمن و شاگردانش امیدوار هستند اتفاق مرحله قبل یک بار دیگر تکرار شود و طلسم بازی رفت، میوه شیرین بازی برگشت را از آن‌ها نگیرد. به قول خود جولیان ناگلزمن، هم او و هم تیمش کارهای زیادی برای انجام دادن قبل از شروع بازی برابر ویارئال دارند. برنده شش دوره لیگ قهرمانان اروپا فشار زیادی را برابر ویارئال احساس می‌کند و پیروزی در این بازی در چشم‌انداز مونیخی‌ها اهمیت بالایی دارد.

«اونای امری» نیز احتمالاً در این لحظات با خود فکر می‌کند که اگر توانسته بازی رفت بایرن را ببرد، پس در برگشت هم می‌تواند حداقل یک تساوی بگیرد. او بازی خوبی را برابر بایرن به نمایش گذاشت و در دیدار هفته قبلی تیمش برابر بیلبائو در لالیگای اسپانیا نیز به تمام بازیکنان حاضر در بازی رفت، برابر بایرن استراحت داد تا این ستاره‌ها، تمام تمرکز و انرژی خود را برای مصاف برابر نماینده آلمان جمع کنند. هیچ شکی وجود ندارد که اگر ویارئال بتواند نمایشی مانند هفته گذشته ارائه دهد، ممکن است شانسی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد.

کد خبر 567902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.