نیم‌نگاه توخل برای عبور از سلاطین اروپا

دو تیم رئال‌مادرید و چلسی، درحالی به استقبال بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌روند که در بازی رفت، شاگردان «توخل» متحمل شکست شدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از سایت لیگ قهرمانان اروپا، فرقی نمی‌کند که رئال در این فصل از رقابت‌های قهرمانان اروپا برابر چه کسی و کجا بازی می‌کند؛ تا کریم بنزما هست، خیال رئالی‌ها و کارلو آنچلوتی نیز کاملاً راحت است.

کارشناسان فوتبال بازی رفت دو تیم چلسی و رئال مادرید را تنها با دو کلمه توصیف، تشبیه و خلاصه می‌کنند: کریم بنزما. شماره ۹ زهردار مادرید توانست دومین هت تریک متوالی خود در این رقابت‌ها را به ثمر برساند تا یک بار دیگر ناجی تیمش در این مسابقات شود و آنچلوتی بداند که می‌تواند با خیال راحت به او دل خوش کند.

چلسی در بازی رفت تنها یک بار توسط کای هاورتز موفق شد به گل برسد، اما ضربات سر مرگ‌بار بنزما و اشتباه عجیب و باورنکردنی مندی که سال گذشته و حتی در فصل جاری، یکی از بهترین دروازه‌بانان اروپا است، شیرازه چلسی را از هم پاشید و توخل مغلوب اندیشه‌های بنزمایی آنچلوتی شد.

مادرید در آستانه سی و یکمین نیمه نهایی خود ایستاده است و نحوه پیروزی آن‌ها در بازی اول در استمفورد بریج نیز نشان می‌دهد که آن‌ها کاملاً برای این هدف آماده‌اند. رئال در ۹ بازی اخیر خود در این رقابت‌ها، هشت پیروزی کسب کرده و در برنابئو نیز به دنبال تقویت آمار بی‌نظیر خود است.

بدون شک بزرگ‌ترین نگرانی مادریدی‌ها، درباره خط دفاع است؛ جایی که ادر میلیتائو نمی‌تواند برای تیمش برابر چلسی در بازی برگشت به میدان برود. آشفتگی خط دفاع می‌تواند خبر بدی برای آنچلوتی باشد، اما اگر کروس و مودریچ بتوانند میانه میدان را به خوبی کنترل کنند و از سوی دیگر نیز بنزما همان بازیکن همیشگی باشد، بدون شک کار توخل بسیار سخت‌تر از چیزی است که می‌توان تصور کرد.

چلسی، کوهی بنزماشکل برای صعود در پیش رو دارد که باید قله آن را فتح کند. آبی‌های لندن پس از دو باخت متوالی، یکی برابر برنتفورد و دیگری رئال، هفته گذشته را با پیروزی قاطعانه شش بر صفر مقابل ساوتهمپتون به پایان رساندند تا انگیزه نسبتاً مساعدی برای صف آرایی جدید خود داشته باشند. تیم توماس توخل احتمالاً تنها امیدواری خود را بر کنترل بنزما و حرکات او گذاشته تا با مهار این بازیکن فرانسوی، بتواند به گره افتادن در کار دفاع مادرید امیدوار شود.

کد خبر 567899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.