Axie Infinity در مسیر بازیابی وجوه سرقت‌شده

پلتفرم P۲E گفت: قربانی سو استفاده‌ای شده که منجر به از دست دادن بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال شده است و بازیابی وجوه ممکن است یک فرآیند طولانی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت Sky Mavis، توسعه دهنده Axie Infinity فاش کرد که بازیابی وجوه رمز ارزی سرقت شده ممکن است دو سال طول بکشد اما آماده است تا این بازی طولانی را انجام دهد.

در طول NFT LA، این پلتفرم P۲E فاش کرد که قربانی سو استفاده‌ای شده که منجر به از دست دادن بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال شده است، بزرگترین هک تا به امروز. در حالی که Axie Infinity توانسته است از سرمایه گذاران پول جمع‌آوری کند تا ضرر برخی از کاربرانی که سرمایه خود را از دست داده‌اند بازپرداخت کند، همچنین می‌داند که حتی برای بازیابی بخشی از رمز ارزهای سرقت شده راه طولانی در پیش است.

الکساندر لئونارد لارسن (Aleksander Leonard Larsen)، مدیر عامل Sky Mavis، با بلومبرگ صحبت کرد و توضیح داد که بازیابی وجوه ممکن است یک فرآیند طولانی باشد.

لارسن گفت: آنچه ما در طی دو سال آینده فرض می‌کنیم این است که برخی از منابع مالی بازیابی خواهند شد. او معتقد است که زمان کافی برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این هک وجود دارد و بر آمادگی شرکت برای انجام این بازی طولانی تاکید کرد: دو سال برای Axie زمان خوبی برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر است. ما اینجا هستیم تا این بازی طولانی را انجام دهیم.

در حال حاضر، Sky Mavis در حال کار با مجریان قانون برای ردیابی رمز ارزهای سرقت شده است، اما هیچ بروز رسانی در مورد تحقیقات ارائه نکرده است. با توجه به اینکه باید ۴۵۰ میلیون دلار برای بازپرداخت همه افراد آسیب دیده از ترازنامه خود خارج کند، بازیابی وجوه کمک بزرگی برای شرکت خواهد بود. با این حال، بر اساس سوابق، شانس بازیابی وجوه بسیار اندک است. با توجه به اینکه اتریوم بخش اصلی این سرقت بوده است، داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که بخشی از این وجوه به میکسر اتریوم یعنی Tornado Cash منتقل شده است.

واقعیت عدم دستیابی به بازیابی کامل

Sky Mavis انتظارات پلتفرم را با چشم اندازی برای بازیابی بخشی از وجوه سرقت شده مهار کرده است. به گفته Rishav Rai، محقق ارشد Merkle Science، به ندرت پیش می‌آید که عوائد حاصل از هک‌های کریپتویی بزرگ مانند اینها به طور کامل بازیابی شوند. اما، برای هکرها نیز چالش بزرگی وجود دارد که دارایی‌های سرقت شده را نقد کنند.

کد خبر 567893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.