افزایش خدمات الکترونیک شهرداری آمل

شهردار آمل از افزایش خدمات الکترونیک شهرداری این شهر خبر داد و گفت: ارائه خدمات عمومی متناسب با نیاز روز جامعه در کنار ایجاد نوآوری و تنوع در خدمات، میزان مشارکت شهروندان را افزایش می‌دهد.

علی داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تلاش برای تحقق بودجه و تناسب هزینه و درآمدهای مجموعه مورد توجه ویژه است، اظهار کرد: ایجاد انضباط مالی و بودجه برای نخستین بار در شهرداری آمل انجام و مدیریت برنامه و بودجه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد خدمات الکترونیک از طریق نرم‌افزارهایی همچون «آملِ من» در شهرداری پایه‌ریزی شده و هر ساله اعتباری برای تکمیل زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شهرداری در نظر گرفته می‌شود، افزود: خدمات عمومی بهداشتی و توجه به آسفالت مناطق مختلف شهر، سرعت بیشتری دارد و مورد توجه است.

شهردار آمل با بیان اینکه خدمات عمومی، بخش مهمی از مدیریت شهری را تشکیل می‌دهد و موجب جلب رضایت شهروندان می‌شود، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات عمومی متناسب با نیاز روز جامعه در کنار ایجاد نوآوری و تنوع در خدمات، میزان مشارکت شهروندان را افزایش می‌دهد.

داوودی با اشاره به الکترونیکی شدن روند خدمات‌رسانی به شهروندان، راه‌اندازی خدمات تحت وب و نرم‌افزارهای جامع شهری را متناسب با نیاز روز جامعه دانست و گفت: این امر در کنار ایجاد شفافیت و کاهش بروکراسی اداری، به کاهش هزینه‌های تردد شهروندان نیز کمک می‌کند.

کد خبر 567873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.