پایان خانه به‌ دوشی کارگران ساختمانی در شهر آمل

عضو شورای اسلامی شهر آمل از راه‌اندازی سه ایستگاه کار تا پایان امسال در این شهر به منظور ساماندهی کارگران ساختمانی از میادین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسلم مکاری امروز _سه‌شنبه، بیست‌وسوم فروردین‌ماه_ در دیدار با فرماندار شهرستان آمل با اشاره به اینکه این انجمن در ۱۶ رشته ساختمانی، نیروی انسانی خود را ساماندهی کرده است، اظهار کرد: این انجمن دارای ۹ هزار عضو و ۷ هزار نفر بیمه شده است.

وی افزود: ۵۱ درصد جمعیت شهرستان آمل را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند، اما این قشر مرکز درمانی در این شهر ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر آمل ساماندهی نیروی کارگری غیرایرانی و اختصاص مرکز درمانی شبانه‌روزی به کارگران در آمل را اقدامی ضروری دانست و گفت: در سال جاری کمیته کارگری در شورای اسلامی شهر آمل تشکیل می‌شود تا مشکلات این قشر از جامعه نیز هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی اضافه کرد: بزرگترین مشکل حوزه کارگری یعنی نظارت بر کارگاه‌های ساختمانی در شهر و روستاها نیز مطالبه جدی است که انتظار داریم نسبت به آن دغدغه ایجاد شود.

مکاری ارائه کارت مهارت برای فعالیت ساختمانی به کارگران و استادکاران شهرستان را در راستای ساماندهی این قشر مهم دانست و گفت: برای رفع دغدغه شهروندان، احداث سه ایستگاه کار از سوی شهرداری آمل پیش‌بینی شده است که امیدواریم با حمایت‌های مسئولان شهرستانی این مهم به نتیجه برسد.

وی با تاکید بر اینکه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل راه‌اندازی ایستگاه‌های کار در آمل تسریع می‌شود، افزود: رفع این مسئله اجتماعی برای آمل حائز اهمیت است، زیرا سال‌ها است که این معضل گریبان‌گیر شهر است.

کد خبر 567868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.