تسهیل زندگی اینترنتی برای شهرهای بلژیک

اتحادیه Wireless Broadband اعلام کرد که آزمایش‌های خود را در زمینه رومینگ وای‌فای در شهرهای بلژیک با موفقیت به پایان رسانده و به یک استاندارد کلی برای سایر نقاط اروپا نیز دست یافته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آزمایش رومینگ وای‌فای اتحادیه Wireless Broadband در شهرهای بلژیک با موفقیت به پایان رسید و اتخاذ یک استاندارد کلی در این زمینه را برای سایر شهرهای اروپا در پی داشت. اعضای اتحادیه Wireless Broadband مسئولیت اجرای این آزمایش‌ها را به عهده داشتند که البته برای پیاده‌سازی اقدامات خود به همکاری با مدیران شهرهای مختلف بلژیک پرداخت. در این آزمایش‌ها، سازگاری سیستم عامل آی او اس، گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت که نتیجه بسیار رضایت‌بخش بود.

فعالان پروژه به منظور اطمینان از موفقیت آن، تجهیزات الکترونیکی را در نقاط مختلف دسترسی به وای‌فای مورد آزمایش قرار دادند و به نتیجه مطلوب در تمام آن‌ها دست یافتند. علاوه بر این، کارت‌های اعتباری صادر شده از سوی گوگل، سرویس رومینگ Eduroam و اعضای اتحادیه وای‌فای پهن‌باند نیز تست شد، ضمن این‌که شیوه‌های مختلف اتصال برای تضمین کیفیت در اختیار مدیران شهرهای بلژیک قرار گرفت.

تسهیل زندگی اینترنتی برای شهرهای بلژیکی

در نهایت، تمام کاربران نظیر ساکنان، گردشگران و صاحبان مشاغل توانستند از کارت‌های اعتباری متفاوت که به وسیله ارائه‌دهندگان مختلف ارائه می‌شد، بهره‌مند شوند تا بتوانند بدون محدودیت از خدمات اینترنت وای‌فای در سراسر کشور استفاده کنند.

در پروژه فوق، تمام تجهیزات مورد استفاده کاربران، با کارت‌های اعتباری مختلف به شبکه‌های وای‌فای متصل شد و محققان با تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از اتصال به این نتیجه رسیدند که رویکرد جدید، زندگی اینترنتی را برای ساکنان و مسافران شهرهای بلژیک تا حد زیادی تسهیل خواهد کرد و به ایجاد یک استاندارد کلی برای پیاده‌سازی در سایر شهرهای اروپا منجر خواهد شد.

اتحادیه Wireless Broadband مدعی شده است که خدمات خود را در این زمینه، در تمام مکان‌های عمومی سراسر اروپا مانند کافه‌ها، سالن‌های تئاتر، ورزشگاه‌ها و مراکز تفریحی گسترش خواهد داد تا تمام کاربران را قادر به بهره‌مندی از مزایای آن‌ها کند.

کد خبر 567866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.