راه‌اندازی فاز نخست سامانه شفافیت شهرداری ساری

شهردار ساری با بیان اینکه فاز نخست سامانه شفافیت در شهرداری این شهر راه‌اندازی شد، گفت: هدف ما جلوگیری از تخلفات احتمالی و کاهش رفت و آمدهای شهروندان و حضور فیزیکی در شهرداری است. شیوه عملکرد مجموعه شهرداری ساری شفاف است و ابایی نداریم اگر این اطلاعات در دسترس شهروندان قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، «جواد طالبی» در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری با اشاره به راه‌اندازی فاز نخست سامانه شفافیت، اظهار کرد: این سامانه در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، در شهرداری ساری به کار گرفته شد.

وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این سامانه، ایجاد شفافیت بیشتر و اجرای صحیح‌تر قانون است، افزود: هر نوع قرارداد اعم از مناقصه و مزایده از طریق سامانه شفافیت در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه قراردادها و معاملات شهرداری، اطلاعات مدیران ارشد شهرداری ساری، اطلاعات مربوط به بازارهای هفتگی، فنی و عمرانی، بخشنامه‌ها و مقررات، برنامه و بودجه، و مصوبات شورای اسلامی شهر در فاز نخست در سامانه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به خدمات شهری و شهرسازی در فاز دوم وارد سامانه خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه سامانه شفافیت با تکیه بر توانمندی درون‌سازمانی در راستای کاهش هزینه‌ها در سازمان فاوای شهرداری ساری راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: هدف ما جلوگیری از تخلفات احتمالی و کاهش رفت و آمدهای شهروندان و حضور فیزیکی در شهرداری است. شیوه عملکرد مجموعه شهرداری ساری شفاف است و ابایی نداریم که این اطلاعات در دسترس شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمام دوایر شهرداری ساری به طور مستمر مشغول به خدمت‌رسانی هستند، گفت: تمام پروژه‌های شهری در سال ۱۴۰۱ با پیوست سیما و منظر تعریف می‌شود.

آدرس اینترنتی سامانه شفافیت شهرداری ساریshafaf.sari.ir است.

کد خبر 567860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.