تاکید شورای شهر هال بر استفاده بیشتر شهروندان از دوچرخه

شورای شهر هال اعلام کرد که خیابان‌های یک‌طرفه مرکز شهر قرار است به مسیرهای دوطرفه برای تردد دوچرخه‌سواران تبدیل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر هال و به‌طور کامل‌تر "کینگستون‌آپون‌هال" اعلام کرد که به زودی خیابان‌های یک طرفه شهر را برای عبور و مرور دوچرخه‌سواران دوطرفه خواهد کرد. این اقدام شورای شهر هال جدیدترین اقدام از یک سری ابتکارات شهری از جمله تفکیک فیزیکی مسیرهای دوچرخه‌سواری است که با هدف تشویق افراد بیشتر به دوچرخه‌سواری و به دنبال راه‌اندازی خطوط دوچرخه‌سواری با ظاهری جدید در اکثر جاده‌های اصلی شهر طی ۱۸ ماه گذشته انجام گرفته است.

سخنگوی شورای شهر هال گفت: دوطرفه کردن خیابان‌های یک‌طرفه برای دوچرخه‌سواران، با توسعه شبکه خیابان‌ها و ایجاد راه‌های میان‌بر، دوچرخه‌سواری را در شهر تسهیل و با ارائه مسیرهای جایگزین به‌جای جاده‌های شلوغ آن را برای کاربران ایمن‌تر و کارآمدتر می‌کند. این موارد باعث می‌شود دوچرخه‌سواری نسبت به رانندگی با سایر وسایل‌نقلیه به ویژهداتومبیل‌های شخصی از مزایایی برخوردار شود که کمک می‌کنند ساکنان هال برای سفرهای محلی کوتاه به جای اتومبیل از دوچرخه استفاده کنند. "

شورای شهر هال در اوایل ماه جاری با راه‌اندازی کمپین جدیدی با عنوان "پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، استفاده از اتوبوس" مردم شهر را ترغیب کرد که خودروهای خود را با دوچرخه جایگزین کنند و در نظر دارد طی ماه‌های آینده سه مرکز اجتماعی دوچرخه‌سواری جدید راه‌اندازی کند. جزئیات مربوط به این مراکز در سراسر مرکز شهر در اطلاعیه‌ای منتشر شده که دستور تنظیم ترافیک پیشنهادی مورد نیاز برای معرفی اقدامات جدید در آن اعلام شده است. شورا همچنین اعلام کرد که هرگونه اعتراض نسبت به طرح‌های ارائه‌شده در این زمینه تنها تا قبل از سیزدهم آوریل سال جاری امکان‌پذیر خواهد بود.

پس از تغییر خط‌مشی اجرایی شورا و تا پیش از این تاریخ، دوچرخه‌سواران اجازه دارند از مناطق عبور عابران پیاده در مرکز شهر تردد کنند و پس از تأیید نهایی طرح ارائه شده توسط شورای شهر، امکان تردد دوطرفه از خیابان‌های بازار میوه، "اولد تاون" و بخش‌های منتهی به "فری‌تاون وی" را خواهند داشت.

کد خبر 567852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.