نتایج هفته دوم گروهA لیگ قهرمانان آسیا+جدول

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با انجام بازی‌ها در منطقه غرب، بامداد امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه_ به پایان رسید

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و بامداد امروز، دوشنبه و سه‌شنبه شب، بیست‌ودوم و بیست‌وسوم فروردین‌ماه، هفته دوم لیگ برتر در گروه A پیگیری و انجام شد که نتایج جالبی به دست آمد.

قدرت نمایی الهلال در آسیا:

الهلال عربستان در ورزشگاه فیصل‌بن‌فهد، به مصاف الریان قطر رفت و موفق شد با نتیجه سه بر صفر، حریف خود را با یک شکست سنگین روبه‌رو کند و در جدول، شش امتیازی شود.

در این مسابقه، غول عربستانی که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات نیز است، در دقایق ۲۷ توسط "حمدان" دقیقه ۴۹ توسط"کانو" و دقیقه ۸۷ "توسط الدوساری" موفق به باز کردن دروازه حریف خود شد. لازم به ذکر است که نماینده عربستان در دو بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا که به صورت متمرکز به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت.

پیروزی سخت شارجه برابر تاجیک‌ها:

در دیگر دیدار این گروه، تیم فوتبال شارجه امارات در ورزشگاه بین‌المللی کینگ فهد رودرروی استقلال تاجیکستان قرار گرفت و به برتری ارزشمندی دست یافت.

شاگردان «کازمین اولاریو» در تیم اماراتی، هفته اول را با شکست برابر الهلال پشت سر گذاشته بودند، اما در هفته دوم موفق شدند حریف تاجیکی خود را به سخنی از پیش رو بردارند.

در این مسابقه ابتدا در دقیقه ۲۹ تیم استقلال تاجیکستان به گل رسید، اما در ادامه کار شارجه در دقایق ۵۴ توسط کایو و ۵۷ توسط برنارد، موفق شد کامبک بزند و ضمن کسب سه امتیاز این بازی، در رده دوم پشت سر نماینده عربستان در جدول قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که دو دیدار بعدی شارجه با الریان قطر است و استقلال تاجیکستان هم به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

جدول گروه A در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

نتایج هفته دوم گروه A لیگ قهرمانان آسیا+جدول

کد خبر 567826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.