اجرای ۴ پروژه عمرانی در سال جدید

شهردار بندر انزلی گفت: در سال ۱۴۰۱، طبق برنامه و اولویت‌بندی، چهار پروژه مهم شهرداری با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرا می‌شود.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرانزلی، همواره در تلاش است با اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه در شهر، رفاه و آسایش را برای شهروندان فراهم کند.

وی افزود: سال ۱۴۰۱، طبق برنامه و اولویت‌بندی، چهار پروژه مهم عمرانی شهرداری بندرانزلی با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار در سطح شهر اجرا می‌شود.

شهردار بندر انزلی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث بازارچه میوه و تره‌بار با ۹۰ غرفه در ضلع غربی بازار ماهی‌فروشان، احداث ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه کلویر و تکمیل سالن آمفی‌تئاتر شهرداری جنب معاونت شهرسازی است که اجرای آن تا پایان فصل بهار آغاز می‌شود.

خلیلی تصریح کرد: شهرداری برای مطالعه طرح بازآفرینی و احداث پیاده‌راه در خیابان ابوذر غفاری (سپه) با مشاور قرارداد همکاری امضا کرده است و بعد از مطالعه و تأیید مشاور و کمیسیون ماده پنج، با برگزاری آگهی مناقصه و انتخاب پیمانکار، اجرای این پروژه در سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 567806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.