حضوری شدن دانشگاه نیازمند همکاری دانشجویان است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران گفت: برای اجرایی شدن آموزش حضوری، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها باید همکاری لازم را با دانشگاه انجام دهند.

رحمت عباس نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز آموزش حضوری مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در دانشگاه مازندران اظهار کرد: در هفته نخست حضوری شدن دانشگاه‌ها به دلیل اینکه برخی دانشجویان در شهرستان ساکن بودند و نتوانستند در کلاس‌ها شرکت کنند، نزدیک به ۶۰ درصد کلاس‌ها تشکیل شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان رکن اصلی دانشگاه هستند، اضافه کرد: بر اساس گزارش‌هایی که به دست مسئولان نظارت ارزیابی دانشگاه رسیده، تقریباً تمام کلاس‌ها تشکیل شده است و در برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، مشکلی وجود ندارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه اساتید به خوبی از حضوری شدن کلاس‌ها استقبال کردند، گفت: برای اجرایی شدن آموزش حضوری، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها باید همکاری لازم را با دانشگاه انجام دهند.

وی در خصوص حضور دانشجویان در دانشگاه مازندران مطرح کرد: در اطلاعیه‌های مختلف به دانشجویان ابلاغ شد که جهت حضور در دانشگاه باید سه دوز واکسن تزریق کرده باشند و در صورتی که دو دوز واکسن دریافت کرده‌اند، مرکز بهداشت دانشگاه شرایط لازم جهت تزریق دوز سوم واکسن دانشجویان در دانشگاه را فراهم کرده است. شرط حضور در کلاس‌ها، خوابگاه و اماکن عمومی دانشگاه تزریق سه دوز واکسن است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران تصریح کرد: کلاس‌ها با جمعیت بالای ۴۰ نفر با تصمیم دانشکده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 567805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.