۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
اجرای آسفالت معابر ملاشیه در اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: آسفالت معابر منطقه ملاشیه با اقدامات و زیرسازی لازم در حال انجام است.

پرویز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آسفالت خیابان‌های ملاشیه، اظهار کرد: آسفالت بعضی از خیابان‌های این منطقه که نیازمند زیرسازی بود، صورت گرفته است و آن‌هایی که نیازمند مرتب سازی بودند آسفالت رگلاژی آنها انجام شد.

وی افزود: برخی از خیابان‌های این منطقه نیازمند زیرسازی و جدول‌کاری هستند که منطقه پنج شهرداری اهواز با انتخاب پیمانکار نسبت به انجام این کار اقدام می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: اکیپ‌های اجرای عملیات آسفالت آماده فعالیت هستند، اما انجام این اقدام بدون زیرسازی مناسب منجر به هدررفت هزینه خواهد شد.

وی در مورد آسفالت معابر محله مهدیس، گفت: زیرسازی‌های این محله انجام شده است و در مراحل بعدی عملیات اجرای آسفالت این منطقه نیز آغاز می‌شود، با این حال به مناطق مختلف اهواز اعلام شده است که نیازمندی‌های آسفالت خود را در پنج سطح مختلف اعلام کنند تا پس از بررسی وضعیت و اولویت‌بندی، عملیات آسفالت انجام شود.

حسینی با بیان اینکه آسفالت مسیر جاده‌ای از میدان امام رضا (ع) تا زیرگذر ۱۸ متری چهارم کیان‌آباد در حال انجام است، ادامه داد: در تلاش هستیم خردادماه امسال این مسیر نیز به بهره‌برداری برسد، البته آسفالت میدان مهرشهر و زیرگذر زردشت نیز در حال انجام است.

کد خبر 567801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.