میدان ورودی روستای حیدری اصلاح شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اهالی روستای حیدری خواستار اصلاح شکل هندسی میدان ورودی این روستا هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _دوشنبه، بیست‌ودوم فروردین‌ماه_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: روستای حیدری در شهرستان بن موضوع تداخل اراضی داخل طرح هادی روستا با منابع طبیعی را دارد.

وی افزود: اهالی روستای حیدری تقاضای رفع مشکل و کمک به بهسازی معابر روستا و همچنین اصلاح شکل هندسی میدان ورودی آن را دارند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهروندان شهر وردنجان، خواهان مرمت سیل‌بندی هستند که بر اثر واگذاری بنیاد مسکن از بین رفته است، تصریح کرد: نبود محل واگذاری مسکن ملی نیز یکی از مشکلات شهر وردنجان است.

وی با بیان اینکه در خصوص واگذاری زمین مسکونی روستاییان متقاضی وجود دارد، اما زمین نیست، گفت: هر چند به تازگی «یان‌چشمه» شهر شده است، اما به مشکلات آن رسیدگی نمی‌شود، همچنین انتظار می‌رود برای متقاضیان مسکن ملی در یان‌چشمه نیز تدبیر لازم انجام شود.

کد خبر 567729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.