ضرورت بررسی پروژه‌های ناتمام در شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از اهداف شورای ششم اتمام پروژه‌های ناتمام تأثیرگذار است به ویژه پروژه‌هایی که با نگاه کلان به بحث مدیریت شهری و بر اساس نیاز کلانشهر شیراز تعریف و سیاست‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برای پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی در سال ۱۴۰۱ بودجه‌ای اختصاص داده شد، اما با توجه به افزایش اعتبار پروژه‌ها ناتمام مانده است و همین موضوع مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند. کلانشهر شیراز نیز از این قاعده مستثنی نیست و متولیان این امر باید درباره این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

علیرضا اسکندری نیز در این خصوص اظهار کرد: یکی از اهداف شورای ششم اتمام پروژه‌های ناتمام تأثیرگذار است به ویژه پروژه‌هایی که با نگاه کلان به بحث مدیریت شهری و بر اساس نیاز کلانشهر شیراز تعریف و سیاست‌گذاری می‌شود.

وی با اشاره به افزایش بودجه عمرانی در سال ۱۴۰۱، گفت: با وجود افزایش بودجه برخی از پروژه‌های عمرانی، ناتمام مانده که جای سوال دارد چون انجام پروژه‌های جدید نیز در هاله‌ای از ابهام است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: شهردار شیراز باید درباره دلیل افتتاح نشدن این پروژه‌ها پاسخ دهد و یکی از این پروژه‌ها تقاطع مدافعان سلامت است که پیمانکار آن سازمان عمران شهرداری شیراز است و نقش به سزایی در تکمیل رینگ ترافیکی و رفع معضلات موجود و هدایت ترافیک به خارج از محدوده شهری را دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به مصوبه شورای شهر و ضرورت تکمیل این پروژه، شهرداری شیراز متعهد شده در نیمه اردیبهشت ماه این پروژه را تکمیل و به بهره‌برداری برساند و امیدواریم که در زمان مقرر این پروژه افتتاح شود.

اسکندری با بیان اینکه پاسخگویی مهم‌ترین رکن شفافیت و توسعه شهر با مشارکت شهروندان است، گفت: جمع‌آوری کارگاه و تکمیل عملیات بهسازی باغ ملی در گذر گردشگری حافظیه و در مجاورت ضلع جنوبی این خیابان در آستانه نوروز با وجود پیش‌بینی حضور مسافران نوروزی و سیل عظیم جمعیت بازدیدکننده از آرامگاه حافظ طبق مصوبه شورای شهر به شهرداری تکلیف شد اما عدم تحقق این موضوع از شهرداری دومین موضوع پرسش از شهردار شیراز است‌.

کد خبر 567701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.