اصفهان بهترین میزبانی را برای هندبال دارد

کمک‌مربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: اصفهان امکانات فوق‌العاده‌ای دارد؛ سه سالن استاندارد برای برگزاری لیگ در این شهر وجود دارد که در هیج جای ایران پیدا نمی‌شود. میزبانی این مرحله از رقابت‌ها برعهده اصفهان است که مسابقات در سه سالن به بهترین شکل انجام می‌شود.

حمید جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه بازی سپاهان نوین با نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: بازی سختی بود؛ زیرا تعدادی بازیکن مصدوم داشتیم و صبح روز بازی به ما اعلام کردند که سرمربی و مربی نمی‌توانند روی نیمکت بنشینند، اما توانستیم با تلاش بازیکنان گچساران را شکست دهیم، این تیم همیشه به صورت یکنواخت بازی می‌کند و بالا و پایین ندارد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه تیم گچساران خیلی به داوری اعتراض داشت، نظر شما در رابطه با این موضوع چیست، اظهار کرد: کارشناسان داوری باید راجع به اتفاقاتی که رخ داد نظر دهند، اما اعتراض همیشه وجود دارد. گچساران بیش از حد اعتراض کرد که آن هم به خودشان مربوط است.

کمک‌مربی تیم هندبال سپاهان نوین با اشاره به اینکه از قدیم اصفهان بهترین میزبانی را در ایران داشته است، خاطرنشان کرد: اصفهان امکانات فوق‌العاده‌ای دارد، سه سالن استاندارد برای برگزاری لیگ در این شهر وجود دارد که در ایران پیدا نمی‌شود. میزبانی این مرحله از رقابت‌ها برعهده اصفهان است که مسابقات در سه سالن به بهترین شکل انجام می‌شود. با درایت هیئت هندبال و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، می‌توانیم میزبانی‌های با کیفیتی داشته باشیم.

جمالی در خصوص بازی امروز سپاهان نوین با زغال‌سنگ طبس، گفت: یک بازی مشکل با طبس داریم. یک الی دو بازیکن مصدوم هستند که تلاش می‌کنیم آن‌ها را به بازی برسانیم. با یک برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بازیکنان سعی داریم بهترین بازی را انجام دهیم و با پیروزی برگردیم.

کد خبر 567696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.