وزش باد شدید تا پایان هفته در اصفهان ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وزش باد شدید تا پایان هفته در استان خبر داد و گفت: وزش باد در روز چهارشنبه با گردوخاک، ‌کاهش دید و کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق شرقی و مرکزی همراه خواهد بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار تا پایان هفته روی استان است و در این مدت، آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی وزش باد در روز چهارشنبه را همراه با گردوخاک به ویژه در مناطق شرقی و مرکزی دانست و افزود: با توجه به اینکه جهت وزش باد از سمت شرق به غرب خواهد بود، این پدیده با کاهش دید و کیفیت هوا در روزهای پایان هفته همراه خواهد بود البته شدت گردوخاک به اندازه روز شنبه نیست زیرا فعالیت کانون‌های گردوخاک در مناطق غربی ایران و کشور عراق فعلاً متوقف شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش دو تا سه درجه‌ای کمینه دمای هوا در اکثر مناطق استان خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۲۹ و کمینه فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد همچنین بوئین‌ومیاندشت با دمای صفر درجه خنک‌ترین و خوروبیابانک با دمای ۳۱ درجه گرم‌ترین نقطه استان خواهد بود.

کد خبر 567666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.