برگزاری مسابقات بدمینتون بانوی قدسیان در سطح ایده‌آل

به نظر می‌رسد همکاری شهرداری اصفهان و هیئت بدمینتون فرصت برگزاری مسابقاتی ایده‌آل را در جام بانوی قدسیان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محبوبه زیبنده‌پور، مسئول کمیته داوران هیئت بدمینتون اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون بانوی قدسیان اظهار کرد: در این مسابقه شاهد حضور ۹۰ بازیکن در چهار رده سنی بودیم که از هفدهم فروردین‌ماه به مدت سه روز برگزار شد و بازی‌ها به بهترین شکل اجرا شد.

وی افزود: امسال شهرداری اصفهان همکاری بسیار خوبی با هیئت بدمینتون داشت و توانست امکانات خوبی شامل سالن و تجهیزات را برای برگزاری این مسابقات در اختیار ما قرار دهد.

در ادامه مرضیه عشقی، کارشناس ورزش محلات معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: برگزاری مسابقات بدمینتون زنان جام بانوی قدسیان در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی گفت: بیست‌ویکمین دوره مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان در رشته بدمینتون در بخش زنان با کیفیتی مطلوب برگزار شد.

کارشناس ورزش محلات معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به تبلیغات شهری که از یک ماه پیش صورت گرفته بود با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبه‌رو شدیم و این امر باعث شد ورزشکاران در رده‌های سنی مختلف و با سطح فنی متفاوت، یک رقابت مهیج داشته باشند.

کد خبر 567644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.