خدمات ویژه شهرداری مبارکه در ایام نوروز

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه با اشاره به مجموعه اقدامات این معاونت در ایام نوروز، گفت: خدمات متنوع و ویژه‌ای در نوروز امسال به شهروندان و مسافران شهر مبارکه ارائه شد.

نصرالله رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام نوروز، خدمات متنوعی در چهار بخش پاکسازی و نظافت شهری، سیما و منظر شهری، المان‌های شهری و تسهیل عبور و مرور شهری، به شهروندان و مسافران مبارکه، ارائه شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در بخش پاکسازی و نظافت شهری، افزود: پاکسازی مادی‌ها، جوی‌ها و نهرها، امحای برچسب‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی غیرمجاز، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی عمومی، شناسایی موارد خطرساز و رفع خطر، پاکسازی زمین‌های بایر، حذف بنرها، پلاکاردها و تبلیغات تاریخ گذشته، امحای دیوارنوشته‌های غیرمجاز و شست‌وشوی جداول، نرده‌ها و تابلوها از مهم‌ترین این اقدامات است.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش سیما و منظر شهری، خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی المان‌های شهری، رنگ‌آمیزی جداول، جمع‌آوری و حمل نخاله‌های ساختمانی، ساماندهی و بازسازی فضاهای سطح شهر، تعمیر مبلمان شهری، آذین‌بندی فضاهای عمومی، ساماندهی دوره‌گردها، دست‌فروشان و متکدیان و گل‌کاری، ساماندهی و زیباسازی فضای شهری از جمله اقدامات انجام شده در ایام نوروز بوده است.

رفیعی تصریح کرد: ساماندهی فواره‌ها و آب‌نماها، رسیدگی به وضعیت نظافت و نورپردازی نمادها و تندیس‌ها، رسیدگی به وضعیت پارک‌ها، میادین، پل‌ها و روشنایی آن‌ها، رسیدگی به وضعیت پل‌های عابر پیاده، رنگ‌آمیزی تابلو اسامی خیابان‌ها و رنگ‌آمیزی ایستگاه‌های اتوبوس در بخش المان‌های شهری از دیگر اقدامات شهرداری در ایام نوروز بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش تسهیل عبور و مرور شهری در ایام نوروز، گفت: رعایت موارد ایمنی در کارگاه‌های عمرانی، لکه‌گیری آسفالت معابر، جلوگیری از انجام عملیات حفاری از پانزدهم اسفندماه سال گذشته، تعمیر و تعویض تجهیزات ترافیکی، برنامه‌ریزی جهت کاهش ترافیک، رفع عیوب پل‌های عابر پیاده و اصلاح خط‌کشی ترافیکی از اقدامات شهرداری به منظور تسهیل عبور و مرور شهری بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه با بیان اینکه بیش از ۸۵ نیرو در این ایام برای خدمات‌رسانی به شهروندان تلاش کردند، افزود: تشکیل مستمر جلسات خدمات سفر با حضور کلیه اعضا، آماده کردن مکان‌های اسکان مسافران نوروزی، همکاری با معاونت امور فرهنگی جهت برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه و نوروز، از اقدامات خدمات شهری شهرداری مبارکه برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ بود.

کد خبر 567632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.