اتمام پروژه ساماندهی مسیل تنباکوچی در بهار

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد با بیان اینکه پروژه ساماندهی مسیل تنباکوچی از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، گفت: طبق برنامه زمان‌بندی انجام شده، این پروژه در بهار سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدخلیل منبتی با اشاره به روند پروژه بهسازی و ساماندهی مسیل تنباکوچی در شهر مشهد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات بهداشتی مسیل و پاسخ به درخواست شهروندان برای رسیدگی به این موضوع، پروژه بهسازی و ساماندهی مسیل تنباکوچی در مهرماه سال گذشته توسط سازمان عمران تحت نظارت معاونت عمران و حمل‌ونقل و با هماهنگی شهرداری منطقه هفت در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای ساماندهی مسیل ۱۳۰ متری تنباکوچی، ۹۰ متر از آن به صورت بتنی و ۴۰ متر دیگر به صورت سنگچین بدنه‌سازی شد و دو پل عبوری با دال پیش‌ساخته نیز روی این مسیل با دهانه چهار متر قرار گرفته است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، تصریح کرد: در کنار بدنه‌سازی و نصب پل در این پروژه کف‌سازی به عرض چهار متر و ضخامت ۲۰ سانت بتن و ۱۱۰۰ مترمربع قالب‌بندی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه ساماندهی مسیل تنباکوچی از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، گفت: طبق زمان‌بندی انجام شده، این پروژه در بهار سال‌جاری به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 567630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.