سامانه سرای ۱۰ به‌زودی اجرایی می‌شود

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: در آینده نزدیک سامانه هوشمند یکپارچه شهرسازی و درآمد «سرای ۱۰» در منطقه پایلوت اجرایی خواهد شد.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای بهبود و تسهیل در فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی و ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان اصفهان در آینده نزدیک سامانه هوشمند یکپارچه شهرسازی و درآمد «سرای ۱۰» در منطقه پایلوت اجرایی و پس از کنترل فرآیندها به مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان تسری داده خواهد شد.

وی افزود: سرای ۱۰ در مرحله نخست با فرآیند صدور پروانه ساختمانی آغاز و در ادامه درخواست‌ها و خدمات شهرسازی از جمله سفت‌کاری، پایان‌کار و استعلامات را شامل خواهد شد.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای پیاده‌سازی سامانه سرای ۱۰ جلسات مکرری با حضور تعداد زیادی از کارشناسان خبره حوزه شهرسازی و درآمد و نماینده‌های منتخب حوزه‌های اداره کل توسعه شهری و دفتر نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی در دو نوبت صبح و عصر در محل معاونت شهرسازی و معماری در حال برگزاری است تا بتوان هرچه سریع‌تر این سامانه را اجرایی کرد.

وی تاکید کرد: محقق شدن سرای ۱۰ گامی بزرگ در راستای تسریع و افزایش کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان بوده است و این معاونت حداکثر تلاش خود را در راستای محقق شدن این هدف انجام خواهد داد.

کد خبر 567573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.