یکپارچه‌سازی بانک اطلاعات املاک شهرداری اصفهان

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: در آینده نزدیک بانک اطلاعات املاک شهرداری اصفهان یکپارچه خواهد شد.

امید علی‌اصغری‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در راستای پیاده‌سازی سامانه هوشمند یکپارچه شهرسازی و درآمد «سرای ۱۰»، اتفاقات مهمی رخ خواهد داد، اظهار کرد: یکی از این اتفاقات، یکپارچه‌سازی بانک اطلاعات املاک شهرداری اصفهان خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر هر واحد با توجه به وجود تفاوت در تعاریف و اطلاعات مورد نیاز، به‌صورت جداگانه در حال ذخیره‌سازی اطلاعات هر پرونده است که هزینه زیادی را از لحاظ وقت و هزینه به شهرداری تحمیل می‌کند.

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای یکپارچه‌سازی این اطلاعات، جلسات هفتگی بین کارشناسان حوزه‌های شهرسازی و درآمد در حال برگزاری است تا ضمن یکسان کردن تعاریف و اصطلاحات، فرآیند نحوه انجام این امر اصلاح پذیرد.

وی ادامه داد: یکپارچه‌سازی بانک اطلاعات املاک شهرداری در راستای چابک‌سازی سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد و بهبود در زمان پاسخ‌دهی به شهروندان است که با اجرایی شدن این فرآیند، می‌توان به کاهش هزینه‌های جاری شهرداری در راستای درج و نگهداری از اطلاعات ثبت شده همچنین بهبود فرآیند استفاده از آن امیدوار بود.

کد خبر 567558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.